Jump to content

zero misie Supply Lines

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan die zero misie Supply Lines misie niet halen

want die brandstof gaat snel op

weten julli een snel manier om die misie te halen

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Sarwish, welkom op het forum!! :cya:

Ik heb misschien wel een aantal punten voor je:

• Je kunt het beste eerst de Vliegschool halen. Als je deze gehaald hebt, kun je makkelijker vliegen. Je hebt alles beter onder de controle en kun je hem zo halen. Je vliegt dan immers heel gemakkelijk van punt naar punt.
  • Je kunt ook hoog over de gebouwen heen vliegen. Zo hoef je niet tussen alle gebouwen over de straatjes heen te vliegen. Je vliegt nu over alles heen en kun je rechtstreeks.
  • Land achter het voertuig dat je moet vernietigen. Als je erachter land, schiet dan zoveel mogenlijk kogels op dat voertuig. Er stapt dan soms een persoon uit/af en dan kun je hem zo vernietigen. Als het persoon nog in het voertuig zit, vernietig dan het voertuig gewoon. Nu gaat het persoon ook dood, dat je moet vermoorden. Houd de schietknop wel ingedrukt. Dan gaat het persoon (soms in het voertuig) dood, en dan kun je snel weer naar een ander punt vliegen.
  • Mocht dat allemaal niet lukken, dan kun je misschien wel het savegame aanvraag forum gebruiken. Andere mensen halen dan savegame's voor jou, daarna kun je gewoon weer verder met je missie. Vergeet niet de regels en het voorbeeld door te lezen!

Ik hoop dat het lukt. Succes Sarwish! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ik kan nog niet naar de vlieg school want ik ben pas in San Fierro

ik ga naar de vlieg school maar er staat geen vlieg school teken

en geen rode cirkel

Geplaatst: (bewerkt)
ik kan nog niet naar de vlieg school want ik ben pas in San Fierro

ik ga naar de vlieg school maar er staat geen vlieg school teken

en geen rode cirkel

Dat klopt. De vliegschoolmissies kun je pas doen als je op het volgende eiland bent, en de missies op San Fierro hebt gedaan. De Zero missies zijn niet verplicht om naar het volgende eiland te gaan. Je kunt dus gewoon verder met de andere verhaallijn missies. Als je daar verder gaat, dan kom je vanzelf bij de vliegschool uit. Als je die gehaald hebt, kun je weer naar San Fierro rijden om de Zero missie: Supply Lines te halen!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...