sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik kan toch die misie niet halen ik ben pas bij San Fierro dus kan ikniet naar vlieg school kan iemand helpen ? en ik ga ook naar vlieg misie maar er is geen rode circel en geen school teken en van die savegame waar moet ik het zetten Reageren
Goliat Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 De savegame upload je met het vakje onder het vakje waar je normaal je tekst typt, je kan 'm ook uploaden met rapidshare.de en megaupload.com Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) ik kan toch die misie niet halen ik ben pasbij San Fierro dus kan ikniet naar vlieg school kan iemand helpen ? en ik ga ook naar vlieg misie maar er is geen rode circel en geen school teken Hey Sarwish, De vliegschoolmissies kun je pas doen als je op het volgende eiland bent, en de missies op San Fierro hebt gedaan. De Zero missies zijn niet verplicht om naar het volgende eiland te gaan. Je kunt dus gewoon verder met de andere verhaallijn missies. Als je daar verder gaat, dan kom je vanzelf bij de vliegschool uit. Als je die gehaald hebt, kun je weer naar San Fierro rijden om de Zero missie: Supply Lines te halen! Dus je kunt gewoon verder spelen, zonder dat je de zeromissies hoeft te halen! Bewerkt: 27 april 2006 door Ruurd31 Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 oke bedankt ik ging net kijken maar ik zie aleen zero misie staan op de rader wat moet ik dan nu doen Reageren
Goliat Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Weet je dat heel zeker, als het goed is zijn er nu geen missies meer in SF, de volgende missie is in de desert. Je herkent de volgende missie aan het ?-logo. Ik kan me vergissen maar volgens mij moet je wel iets met Zero doen, alleen de winkel kopen of de eerste 2 missies doen of iets in die richting. Ik doe zelf wel altijd al de Zero missies en ik kan nou niet met zekerheid zeggen dat je niet met Zero hoeft te doen, het kan in ieder geval het proberen waard zijn om de Zero winkel te kopen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Als het goed is, staan er nog wat logootjes op je radar: Deze: , , , , heb je op je radar. Als er geen enkel logootje van deze meer op je radar staat, dan ga je naar het volgende eiland. Staan al deze logootjes neit meer op je radar dan zou je eventueel eens in een voertuig moeten stappen en er weer uit. Want als je een telefoontje verwacht, dan komt die als je in/uit een voertuig stapt. En de Zero missies zijn niet verplicht om verder in de game te komen (zie ook de officiele forum savegame topic). De rode S in San Fierro is een school, ook deze is niet verplicht om naar het volgende eiland te gaan. Je zou gewoon eens op je radar moeten kijken welke logootjes er nog staan (behalve de Z en de S). Start dan de missie die je kan doen. --- Je kunt eventueel ook even je savegame uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen". Of via Rapidshare.de. Dan download ik of iemand anders je savegame, en kijken we even welke missies nog beschikbaar zijn en welke je moet doen om verder te kunnen. Zo weetje zeker dat je verder kunt. Want soms heb je wel een glitch, dat je niet meer verder kunt. Kijk maar wat je doet, maar veel: Succes! Bewerkt: 27 april 2006 door Ruurd31 Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 wat voor misie is dit want die staat wel op men rader wat moet je er doen? Reageren
Goliat Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Over welk logo heb je het? Hoe dan ook ik zou er eerst maar gewoon even heen gaan, zo kom je er vanzelf achter wat er te doen is. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) wat voor misie is dit want die staat wel op men rader wat moet je er doen? Dat is een Zero missies. Een Z op je radar. Je moet eigenlijk de andere missies doen om verder te kunnen. Als je het spel op de PC hebt, upload je savegame eens? Via Rapidshare.de ofzoiets. Dan kijk ik er even in en kijk ik wat je verder moet doen Bewerkt: 27 april 2006 door Ruurd31 Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ow ik hed het over die rood zwarte draak teken maar ik ben nu bij de ? (vraagteken misie) want er belde een een man die ombekent is meschien daarom die ? zijn dat moeilijke misies want ik ga die misies morgen doen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) ow ik hed het over die rood zwarte draak teken maar ik ben nu bij de ? (vraagteken misie) want er belde een een man die ombekent is meschien daarom die ? zijn dat moeilijke misies want ik ga die misies morgen doen Hey Sarwish, Dat is een onbekend persoon. Carl Johnson kreeg namelijk een vaag telefoontje en weet daarom niet wie dat is. Dat blijkt Mike Toreno te zijn. Je moet juist het vraagteken missie doen (? op je radar). Waarschijnlijk is dat de missie Monster. Dat is best een makkelijke missie, je moet gewoon zorgen dat je binnen 6 en een halve minuut met een monstertruck door allemaal chekpoints rijden. Je begint bij de Toreno ranch, waar je de missie start en daar eindig je ook weer. Hoe sneller je bent, hoe meer geld je verdient. Hij is niet echt moeilijk gewoon goed je best doen en hard rijden. Succes morgen Bewerkt: 27 april 2006 door Ruurd31 Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 hey Ruurd31 bedank heb je die spel uitgespeelt ofzo of weet je veel over die missions Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.