Chi Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Eminem is terug met een nieuwe single. Hij heet "Just Lose It" en is afkomstig van het nieuwe album "Encore" wat 16 November in de winkels ligt. Voor meer info en MSN Avatars: Chironu.nl Reageren
Yohan Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Damn hier heb ik opgewacht.. Just Lose It een te lekker nummer.. Enne tsjah de clip poeh te grappig.. :lol: Slim Shady is Back Dude's..!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Die clip is zekers cool ja, aleen het liedje zelf vind ik wat minder... Reageren
MightyDuck Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) Nog niet gezien, maar ik hou niet meer zo van Eminem, sommige nummers zijn wel goed, maar laatste tijd is het weer wat minder. Bewerkt: 14 oktober 2004 door MightyDuck Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Het clipke is hilarisch, vooral het lachen met micheal jackson zijn neus en zijn pedofiele praktijken, en dan madonna is goed uitlachen, ik moet zeggen dat durven er niet veel. De muziek is wel wat minder dan vind ik persoonlijk Git Up van het encore album een betere song. Reageren
Thabit Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 Tja, je moet er van houden! Ik vind Just Lose It niet zo'n lekker nummer! Reageren
Yohan Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 East Coast Crip wrote: persoonlijk Git Up van het encore album een betere song. Uhmz Git Up komt toch van D12 World..? :unsure: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik heb de nieuwe album van eminem ''encore'' al op mijn pc staan moet hem alleen nog unzippen Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Hij is wel heeeeel erg hard met maikel jackson zo whaha! Reageren
Yohan Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik moet nog ff wacthen op de cd.. Maare tis het waard.. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik moet zeggen, ik vind het geen topnummer. How Come vind ik nog steeds beter van Marshall Mathers de laatste tijd. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik moet zeggen, ik vind het geen topnummer. How Come vind ik nog steeds beter van Marshall Mathers de laatste tijd. HOW COME is zeker 1 van de betere nummers van eminem Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik vind deze single ''just lose it'' ook niet echt goed ik vind how come ook een van de betere nummers vooral met d12 heel die band enzo dat maakt het ook al beter en meer een geheel Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik vind eminem wel goed, maar ik vind dit nummer helemaal niks, dat vind ik zonde, ik vind ook dat hij veel beter kan dan dit. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik vind de clip wel leuk voral met michael jackson en die neeus hij werd echt in de zeik gezet in die clip 3 of 4 keer het haar in de vik het over hem heen kotsen en die neus en die kinderen hij maak de film 8 mile eigelijk ook een beetje zwart maakt mij niet uit de film is toch van zichzelf haha :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.