Arjen Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Dit is niet naar aanleiding van Synchro hoor. ^^ Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Ziet er, (zoals altijd) Mooi uit Arjen, mooie effecten toegevoegd... En apart gedaan met de 2 verschillende kleuren voor de vrouwtjes ... Mooi plaatje, (Volgens mij pas geleden ook gebruikt door Darkapple ) Hoe kom je eigenlijk op de Titel Arjen? Door het "Synchroniseren"? Bewerkt: 27 april 2006 door P-Jamma Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 het mooie van deze afbeelding vind ik de kleuren, echt schitterend gedaan 10/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Mooi gedaan , alleen rechts komt hij iets te zwart over dan links. Vin dik er wat minder aan. Tekst is wel goed.. 8/10 Lol , Synchronizeren , Synchronizing Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Sorry maar dit is niet echt mooi. Het is gewoon niet mijn stijl. De kleur verandert te snel en dat is niet meeer Synchronizeren. Dat maakt je sign kapot. 5/10 Maak ik een fout? Reageer dan maar. Bewerkt: 27 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Maak ik een fout? Reageer dan maar. Je maakt de grote fout dat je nog geen verstand hebt van Graphics. Reageren
twaka Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Mooi plaatje, vooral die linker-background. Alleen de stijl verder spreekt me niet zo aan. Maarja, dat is mijn smaak! Totaal: 7,5/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Maak ik een fout? Reageer dan maar. Je maakt de grote fout dat je nog geen verstand hebt van Graphics. Dat heb ik helaas wel. Reageren
Achille Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Maak ik een fout? Reageer dan maar. Je maakt de grote fout dat je nog geen verstand hebt van Graphics. Dat heb ik helaas wel. Dat heb je helaas NIET Arjen erg mooi gedaan die 2 kleuren zijn owning. Zegmaar Good-side Bad-side @Amsterdamboy.. Denk niet dat je er veel van weet want jij post alleen om te spammen amsterdamknul Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Erg mooi,de kleuren vind ik echt spectaculair!! Alleen de tekst is een nadeel. Deze tekst past gewoon niet bij. Maar dat maakt de sig niet ineens lelijk. 8/10! KUTGW Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Arjen : Deze vind ik zo mooi, met die 2 kleuren en die Effecten. 9/10 ! Edit : zoals Achille al zegt : Good Side Bad Side ! @ AmsterdamBoy : De meeste posts van jou (vind ik persoonlijk) spam ! En als je zoveel verstand van Graphics hebt, show jij toch eens wat ? Bewerkt: 29 april 2006 door .Tales. Reageren
Eli R Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Verstand hebben van en kunnen liggen ver van elkaar. Ontopic: Ik vind deze sig eerlijk gezegd niet mooi, de kleurverschillen verpesten het helemaal. Links en rechts is de sig te donker, en de renders 'gloeien' te veel. Ook vind ik persoonlijk de tekst niet zo heel erg mooi, want die valt op sommige punten heel moeilijk te lezen. De stijl van de renders vind ik ook niet om voor naar huis te schrijven. 4,9/10 Reageren
Arjen Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 En nu wat ik er wel aan kan verbeteren? Trouwens, bedankt voor je kritiek. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ach je hebt mensen die jaloers zijn op designers die mega goeie sigs maken, tja dat heb je nou 1 maal. Kvind dat jouw steeds afwisselend is en mij telkens verbaasd, je bent ook echt een gast die veel kan met adobe he. Top design. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.