Jump to content

Beste Move!


King Room

Recommended Posts

Wat zijn jou beste move's bij bijvoorbeeld. Voetball, Basketball, Hockey enz.

Ik ben namelijk een basketballer mijn beste move is a!!

Ankle Breaker

Bij Voetball bijvoorbeeld een AK!!

Zet er ook een voorbeeld bij hoe je het doet voor andere die het niet weten wat het is!!Bijv.

Mag ook Plaatje !!

Vul ook even onderstaand lijstje in, zodat we weten wat voor truc het precies is...

[b]Sport:[/b]
[b]Naam move:[/b]
[b]Uitleg move:[/b]
[b]Voorbeeld van move (optioneel)[/b]

MvG. Room is now Respect!

>>> Door NandroDavids: Je zegt zelf dat je ook moet uitleggen hoe je move moet....wat is dan precies een Ankle Breaker...?<<<

Dit is een Ankle Breaker

Die move dan niet die dunk!!

barondavis2my.gif

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in de 1e post vermeld staat, moet je niet alleen je truc noemen, maar ook hoe die truc precies in z'n werk gaat. Daarom moet je vanaf nu onderstaand lijstje even invullen, zodat de posts hier wat meer inhoud krijgen, want een 'truc van Ronaldinho' zegt me niets: Hij heeft een heleboel verschillende trucjes. Gebruik dus voortaan onderstaand lijstje...:Y

[b]Sport:[/b]
[b]Naam move:[/b]
[b]Uitleg move:[/b]
[b]Voorbeeld van move (optioneel)[/b]

Ik zal het lijstje ook even in de 1e post van dit topic zetten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Roulette en de Akka / kben op de Akka aan het oefenen k heb zelf ook een trucje bedacht :Y

:N

NandroDavids post net een lijstje wat je moet gebruiken. :?

Zelf doe ik tennis dus een move zal niet lukken :D .

Maar ik voetbal nog redelijk dus dit is mijn lijstje.

Sport:Voetbal

Naam move:Weet ik niet. EDIT: Flick Flack dus :)

Uitleg move:Je raakt de bal met je buitenkant voet en direct erna probeer je met binnenkant voet door de benen van de verdediger te 'trappen'.

Voorbeeld van move (optioneel)Truc dat ik bedoel

Ik doe dit vaak met mijn neven maar die doen WEL voetbal en zijn 3 jaar ouder dus 1/5 keer lukt het maar :puh: .

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Sport: Korfbal

Naam move: Doorloopbal

Uitleg move: Je krijgt de bal ongeveer op buikhoogte aangespeelt en neemt hem onderhands en strek je uit naar de korf.

Voorbeeld van move (optioneel): Je kan het zowel laat als vroeg doen (laat betekent dat je niet meer in staat bent hem recht vooruit erin te gooien, dus onder de korf en ernaast. Vroeg betekent dat je hem te ver van de korf krijgt..). Laat kan je ook naast de korf en hem dan met één hand erin gooien :puh: Voor de korf kan je hem extreem ver aangegooid krijgen, en dan moet je een beetje 'vliegen'. En dan ook de gewone... Allerlei soorten dus!

Mijn doorloopbal gaat er bijna altijd in, dus zeker mijn beste move :puh:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Roulette en de Akka / kben op de Akka aan het oefenen k heb zelf ook een trucje bedacht :Y

:N

NandroDavids post net een lijstje wat je moet gebruiken. :?

Zelf doe ik tennis dus een move zal niet lukken :D .

Maar ik voetbal nog redelijk dus dit is mijn lijstje.

Sport:Voetbal

Naam move:Weet ik niet.

Uitleg move:Je raakt de bal met je buitenkant voet en direct erna probeer je met binnenkant voet door de benen van de verdediger te 'trappen'.

Voorbeeld van move (optioneel)Truc dat ik bedoel

Ik doe dit vaak met mijn neven maar die doen WEL voetbal en zijn 3 jaar ouder dus 1/5 keer lukt het maar :puh: .

Same Here. Het heet de flick flack :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sport:Waterpolo

Naam move:Binnenspringer

Uitleg move:Op een voorzet van een buitenspeler de bal in een tijd ontvangen , controleren en dan plaatsen in de hoek!

Voorbeeld van move (optioneel)

Link to comment
Delen op andere websites

Sport: Voetbal

Naam move: Geen idee :puh:

Uitleg move: Uhh, ik ik geef een tikje tegen de bal dat hij (naar me toe) me voet op rolt, dan houd ik de bal even stil en dan wip ik hem omhoog en dan knal ik hem volop tegen een muur. Dus zonder dat mijn rechtervoet de grond raakt :)

Ik zit niet op voetbal, ik doe het in m'n vrije tijd en dan oefen ik wat. Weet iemand een site waar allemaal benamingen van trucken staan? Dan kan ik er nog wat leren :*D

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Roulette en de Akka / kben op de Akka aan het oefenen k heb zelf ook een trucje bedacht :Y

:N

NandroDavids post net een lijstje wat je moet gebruiken. :?

Zelf doe ik tennis dus een move zal niet lukken :D .

Maar ik voetbal nog redelijk dus dit is mijn lijstje.

Sport:Voetbal

Naam move:Weet ik niet. EDIT: Flick Flack dus :)

Uitleg move:Je raakt de bal met je buitenkant voet en direct erna probeer je met binnenkant voet door de benen van de verdediger te 'trappen'.

Voorbeeld van move (optioneel)Truc dat ik bedoel

Ik doe dit vaak met mijn neven maar die doen WEL voetbal en zijn 3 jaar ouder dus 1/5 keer lukt het maar :puh: .

dit is ook 1 van mijn lievelings trucjes. mij lukt ie best vaak

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt de zidane goed, dat is dat je een rondje draait onder het rennen op/met de bal.

En uitakppen gaat altijd goed, of eerst naar links dreigen en dan naar rechts en dan staad je tegenstander met bene open en dan panna geven(tussen benen door)

Link to comment
Delen op andere websites

Sport: Skateboarden

Naam move:Kickflip

Uitleg: Je plaatst je achterste voet op je tail, en je voorste voet plaat je aan de rand van je deck (met je tenen er nog net op). Je popt je bord en maakt met je voorste voet een 'trapbeweging' naar voor.

Je bord draait volledig rond (in de breedte)

Je catcht je bord in de lucht en land (best op je vijzen)

Voorbeeld van move (optioneel)

kickflip0gw.jpg

geoffrowley88pk.gif

Bewerkt: door XboxGta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...