King Room Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik moet bij een missie van Sweet gebieden veroveren!! Heeft iemand tips om het makkerlijker te veroveren?? Want ik word meestal snel dood geschoten!! MvG. Room is now Respect! Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Tips: Ga achter muurtjes schuilen, en ander objecten zodat de gangs je niet makkelijk kunnen afmaken. Schiet ze vanaf een afstandje neer, dus bijvoorbeeld met een sniper. En natuurlijk heel erg belangrijk kies de juiste wapens! Op deze pagina van Wikigta.org staan alle wapens, met de vindplaatsen. Dus zoek sterke wapens zoals de Minigun, Sniper of M4 op. Hopelijk lukt het je zo, als het nog niet lukt zeg je het maar. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Tsja, daar zijn een heleboel theorieen over. Die verschillen in uitvoering op een aantal punten (er zijn mensen die achter een vrachtwagen gaan zitten, en sommigen klimmen op een dak), maar uiteindelijk komt het allemaal neer op 1 ding: zorg ervoor dat je vijanden van zo min mogelijk kanten kunnen komen. Het liefst ga je dus zitten aan het eind van een doodlopend steegje. De vijanden kunnen dan maar van 1 kant je benaderen. Zorg voor voldoende munitie en ook het sniper-riffle. Daarmee schiet je van een afstand al een paar vijanden neer, de rest is goed te doen met een assault-riffle (M4, AK47 of Minigun). Als je teveel geraakt ben ren je na een aanvalsgolf even snel uit je schuilplaats, pakt de armour en health op en als een speer weer terug. Volgens mij moet het dan wel lukken . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Je kunt ook molotov cocktails gooien dat gaat ook erg goed! Kijk wel uit dat je er zelf niet doorheen loopt, tenzij je fireproof bent door brandweermissies gedaan te hebben... Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 of schiet de Gangs dood >>> Door GTA-Sheep: Dat was niet echt een behulpzame post, aangezien het nu juist de vraag was hoé dat zo goed mogelijk kon. Graag wel een bijdrage proberen te leveren....<<< Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Tijdens deze missie is gewoon 1 ding heel handig. Speciaal bij deze missie (je bedoelt toch de missie Home Coming?) lukken deze truckjes heel goed. Voor hoods veroveren in het algemeen heb ik ook een waslijst met tips! Tijdens deze missie komen over mensen vandaan. Van voor achter en links en rechts. Daarom is dit truckje heel handig. Probeer op op een dak van het huis op de Grove street tekomen. Je kunt er eventueel wel opspringen. Als je dan op het dak gaat zitten heb je een goed overzicht en kun je ze zo vermoorden. Zo kunnen ze jou niet van alle kanten aanvallen, en zo kun je ze makkelijker vermoorden. Dit was eigenlijk al vertelt, maar ik heb nog een tip. Je kunt ook even naar Toreno's ranch rijden, pak je de miniegun en dan save je weer. Dit meot je gewoon heel vaak herhalen totdat jij denkt dat je genoeg kogels hebt. Dan start je de missie en dan kun je ze gewoon (letterlijk) neermaaien!! Verder kun je het beste de missie met een amor starten en een vol health balkje. Nu kun je ze ook nog makkelijk met een andere gun vermoorden. Chek ook de pagina Home Coming op WiKiGTA Als je weinig gang-members ziet, en toch loopt er 1 of 2. Vermoord ze dan, je hebt 3 mensen nodig om te vermoorden als je een gangwar wilt starten. Wacht bij de personen die je vermoord hebt, nu komt er een anbulance langs om hun te "repareren". Schiet ze weer dood, je hebt nu 3 mensen vermoord en begint de war. Je kunt ook een aantal gangmembers meenemen. Als je dan 3 mensen hebt vermoord, begin je een war. Nu kunnen jou gang-members je makkelijk helpen met aanvallen. Je wordt nu immers geholpen. Als je het over gebieden veroveren in het algemeen hebt, is dit nog wel een leuk truckje. Kijk eens in dit topic, post 2. Daar wordt alles uitgelegd hoe je makkelijk aan wapens kunt komen, makkelijk gangwars kunt starten in kleine of moeilijke gebieden waar weinig gang-members wandelen. Daar staan gewoon alle beste truckjes! Bewerkt: 27 april 2006 door Ruurd31 Reageren
MeanMachine Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 FF een tank naar Los Santos rijden is ook erg leuk. FF uitstappen drie gangleden neer knallen en de tank weer in en blazen maar met de handel. Ik heb het ook voor de gein een keer met de Hunter gedaan, maar die schieten ze uiteindelijk wel uit de lucht als je te laag komt langs vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.