Jump to content

Iets wel heel vreemds gevonden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren probeerde ik 2 keer om San Andreas op te starten maar tevergeefs, steeds als ik m'n game net geladen had, trad er een fout op. Niet dat, dat nu zo bijzonder is maar ik start zo even geleden een New Game en na het laden sta ik ineens in m'n onderbroek met een helm op in de dessert op Verdant Meadows.

Ik had trouwens ook gelijk 4 sterren en ik kreeg het bericht dat m'n respect afgenomen was en dat ik nu

''slechts'' een 6-men gang kan runnen en dat allemaal bij een New Game. Ik ben er zeker van dat er geen mods zijn geïnstaleerd maar is het mischien mogelijk dat ik nu iets bijzonders heb gevonden?

Geplaatst:

Dat is bij Rumble ook zo dan kan je datook doen!!

Als je geen internet verbindeing hebt dan sta je ook zo gelijk met 6 sterren!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ja ik heb GTA rumble geïnstaleerd maar ik dacht dat, dat los stond van mijn gewone San Andreas instalatie, ik denk dat, dat dus de rede is. :?

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Nou ja ik heb GTA rumble geïnstaleerd maar ik dacht dat, dat los stond van mijn gewone San Andreas instalatie, ik denk dat, dat dus de rede is. :?

Je moet ook die bestanden in de DATA volgens mij weer terug zetten!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...