Jump to content

Rodtollende Wereld?


Ales Majer

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb zojuist GTA Vice City geïnstalleerd. Probleem is dat als ik uit de auto ben (dus dat is al vanaf dat het spel begint) de wereld als een idioot aan het rondtollen is. Als ik in de auto stap is het over maar waar ik ook uitstap, de wereld draait rond en ik kom gewoon niet weg.

Ik draai win xp home edition. In de handleiding staat dat ik Service Pack 1 moet hebben. Ik zoek nu waar ik dat kan downloaden. Ik neem echter aan dat Windows dat zelf regelmatig update?

Hoe-dan-ook: elk advies hier is erg welkom.

Als ik Service Pack 1a download (SP1 is niet meer te vinden?), is dat dan ook goed? Of SP 2 (is ook al uit geloof ik? Ja ik ben een noob idd)?? :t

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik heb zojuist GTA Vice City geïnstalleerd. Probleem is dat als ik uit de auto ben (dus dat is al vanaf dat het spel begint) de wereld als een idioot aan het rondtollen is. Als ik in de auto stap is het over maar waar ik ook uitstap, de wereld draait rond en ik kom gewoon niet weg.

Ik draai win xp home edition. In de handleiding staat dat ik Service Pack 1 moet hebben. Ik zoek nu waar ik dat kan downloaden. Ik neem echter aan dat Windows dat zelf regelmatig update?

Hoe-dan-ook: elk advies hier is erg welkom.

Als ik Service Pack 1a download (SP1 is niet meer te vinden?), is dat dan ook goed? Of SP 2 (is ook al uit geloof ik? Ja ik ben een noob idd)?? :t

Heb je toevallig een joystick of controller aangesloten en ergens tegen aan liggen? Het zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt..

Zoniet, ga dan even naar Mijn documenten -> Grand Theft Auto Userfiles, en verwijder het bestandje GTA_set. Start het spel daarna opnieuw op...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt aan je videokaart denk ik. Ik heb dit probleem ook welleens, waar het aan ligt weet ik niet. Maar meestal als ik even op pauze druk gaat het weer over. Misschien moet je het spel even overnieuw installeren, en kijken of het dan wel goed gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad zonder joystick, maar volgensmij is het een onbekende storing zonder enige regelmaat of regels. In de auto gaat het inderdaad over omdat de controle van de muis dan uitgeschakeld wordt, hierdoor zet de PC de "niet-van-jou-komende"signalen van de muis niet meer om in bewegingen. Zodra je uitstapt wel weer omdat Tommy lopend wel met de muis bestuurt wordt. Volgensmij gaat het probleem óf over als je overstapt op een andere gebruiker, of je duwt 2 keer op Escape (menu en weer terug), maar soms hielp dat bij mij ook niet, in een enkel geval (bijna nooit) moet je het spel weer opnieuw opstarten. Je blijft er in ieder geval geen last van hebben. Het ligt waarschijnlijk ook niet aan je hardware of software denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb ik ook weleens, ik ga 15 sec. naar het escape-menu en dan is het over.

Meestal ligt het aan een joystick idd.

Gr. Marco

Heb ik ook weleens, ik ga 15 sec. naar het escape-menu en dan is het over.

Meestal ligt het aan een joystick idd.

Gr. Marco

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hallo,

ik heb hier ook last van alleen zit ik dan niet in een wagen oid maar loop ik gewoon rond.

Ik heb geen joysticks oid waar een storing door veroorzaakt zou kunnen worden, heb alles al geprobeerd, opnieuw installeren etc, maar niet helpt.

Please help!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...