meetlat Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik stel dus me writer in op 16x en toch brand ie maar tegen 4x en als ik 'mop 8x zet dan doet ie ook maar 4x :s wat is er mis ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik stel dus me writer in op 16x en toch brand ie maar tegen 4x en als ik 'mop 8x zet dan doet ie ook maar 4x :s wat is er mis ?Ik denk dat je dvd-schijfjes maar 4 speed kunnen branden.. Dus dan kan je een 16x dvd-brander hebben, maar als de schijfjes maar 4 speed zijn brand hij ook op 4 speed. Reageren
meetlat Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) er staat degelijk 1-16x op hoor, ik koop niets anders haat zo'n trage snelheden. Maar blijkbaar doet Alcohol 120% wel maximum, maar de laatste keer dat ik Nero7 gebruikte deed die 4x :s Bewerkt: 30 april 2006 door meetlat Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 er staat degelijk 1-16x op hoor, ik koop niets anders haat zo'n trage snelheden.Maar blijkbaar doet Alcohol 120% wel maximum, maar de laatste keer dat ik Nero7 gebruikte deed die 4x :s Misschien moet je Nero even opnieuw installeren. Het moet wel aan de software liggen als Alcohol 120% dezelfde schijfjes wel op maximale snelheid kan branden. Reageren
meetlat Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Vreemd nu doet Alcohol ook weer maar 4x :s Reageren
Laurenz Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 misschien helpt een firmware update van je brander wel? Greetz Laurenz Reageren
meetlat Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) zal 's proberen *nope, hij staat er zelfs niet bij :s heb een hp dvd640b en er stond alleen een c, e en nog 2 andere :s Bewerkt: 3 mei 2006 door meetlat Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Als een DVD Brander maar 4X brand terwijl hij 16X aankan is het antwoord simpel lijkt mij. De DVD's waar je op brand hebben waarschijnlijk maar een maximum snelheid van 4X. Had ik ook in de tijd, ik heb men DVD brander geflasht en DMA instellingen enzo veranderd. Maar niks hielp. Tot ik er achter kwam dat de DVD's maar maximum op 4X konden gebrand worden. Ook al staat op de doos 16X het zijn er altijd die het niet doen. Dus met andere woorden vervalsing. Reageren
meetlat Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij was ik nit duidelijk genoeg er staat degelijk 1-16x op hoor, ik koop niets anders haat zo'n trage snelheden. duzz.... *volgens mij deed ie daarnet 16x !! Bewerkt: 21 mei 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.