DaddyPimp Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Haha! Erg vet Bro'! Allemaal erg vet gemaakt! Kutgw! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 je vind de derde niet de beste, maar dat vind ik wel, www.happyend.justgotowned.com[/font] Reageren
Ferre Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 leuk gedaan, , alleen hoe komt een krokodil op een skatebaan? Move tool? Photoshop natuurlijk. Render Dat meende hij niet. Ziet er wel grappig uit, alleen wel ene beetje simpel. Maar waarom zijn ook altijd weer de skaters en BMX'ers de lul? Ferre skate zelf ook Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 @ Ferre, Ik heb niks tegen Skater of BMX'ers ofsow Dat zijn eigenlijk gewoon dé beste plaatjes om te bewerken ... Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hier weer een nieuwe ... Deze vind ik wel goed lache ... Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Whahahaha, ze kijken nog om ook naar de Tank. Blijf zulke creais doen, ik lach me dood. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Echt leuke dingen, P-Jamma. Je bent echt een expert in dit soort designs. Ik vind ze allemaal heel vet en ik geef ze allemaal een 9/10. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Thx Allemaal ... Het is soms best moeilijk om goede plaatjes te vinden, maar ik zal m'n best doen ! Reageren
X-TX Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ik zal heel eerlijk zijn, ik vind alleen de laatste mooi. Je beledigt namelijk mijn eigen sport (BMX). Nee, maar het is wel origineel. Alleen vind ik dit toch iets beter: Misschien ook iets voor jou. (Foto is trouwens door mij gemaakt. Dan ben je sneller klaar dan met goede plaatjes te zoeken) Bewerkt: 3 mei 2006 door X-TX Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Haha, het is wel grappig! Leuk gedaan! Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) oke ik haal het wel weg. leuk gedaan trouwens p-jamma. >>> Door .Levi.: Het is en blijft het show-topic van P-jamma, voortaan dus eerst even aan P-Jamma vragen of je ook iets wat jij zelf hebt gemaakt in zijn topic mag plaatsen. <<< Bewerkt: 4 mei 2006 door advancegta Reageren
Le MrG Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 KUTGW Pyjama ! Ik vind het zeer komisch Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Bedankt iedereen, @ X-TX, het is natuurlijk niet m'n bedoeling om iemand hiermee te beledigen ... Als ik er iemand mee beledigd heb, m'n excuses ervoor, alleen maak ik deze plaatjes natuurlijk niet om Skaten en BMX'en af te kraken .. De afbeeldingen waren eigenlijk prima om te bewerken en precies wat ik in gedacten had ... Reageren
X-TX Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Bedankt iedereen, @ X-TX, het is natuurlijk niet m'n bedoeling om iemand hiermee te beledigen ... Als ik er iemand mee beledigd heb, m'n excuses ervoor, alleen maak ik deze plaatjes natuurlijk niet om Skaten en BMX'en af te kraken .. De afbeeldingen waren eigenlijk prima om te bewerken en precies wat ik in gedacten had ... Nee, ik bedoelde het ook niet zo, het maakt niet uit wat je ermee doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.