Mike Toreno Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 ik heb 2 vragen: hoe kun je op de pc normaal lopen in vice city? en is er ook een code dat je wagen weer heel word? zoals je ook in san andreas hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Gewoon ff je instelling wijzigen in Opties -> control-setup veranderen in Classic en de code voor het heel houden van je wagen is er niet. Succes Bewerkt: 27 april 2006 door ViceCity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Heej Mike Toreno, Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten. Succes nog verder. JoV Bewerkt: 27 april 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Heej Mike Toreno, Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten. Succes nog verder. JoV Correctie: er is wél een code om je auto weer schadevrij te maken. De code "aspirine" is een healthcode, als je die gebruikt word je weer gezond zegmaar. Maar als je die code gebruikt als je in een voertuig zit, word de auto ook weer schadevrij. De auto blijft er welliswaar beschadigd uitzien, maar hij is dus weer als nieuw. Lekke banden worden weer gerepareerd, en rook verdwijnt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Heej Mike Toreno, Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten. Succes nog verder. JoV Correctie: er is wél een code om je auto weer schadevrij te maken. De code "aspirine" is een healthcode, als je die gebruikt word je weer gezond zegmaar. Maar als je die code gebruikt als je in een voertuig zit, word de auto ook weer schadevrij. De auto blijft er welliswaar beschadigd uitzien, maar hij is dus weer als nieuw. Lekke banden worden weer gerepareerd, en rook verdwijnt. Sorry, dit heb ik nooit geweten , altijd maar weer goed dat er ervaren mensen op het forum aan wezig zijn. Nogmaals sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 oke bedankt jongens, ik weet nu alleen nog niet hoe je moet lopen in vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Gewoon wandelen Mike Toreno? Nee, dat kan niet. Je kunt alleen maar rennen en sprinten. Tot zover ik weet kun je dus nog niet lopen/wandelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 in de instellingen staan idd geen buttons met lopen enz. in vice city kun je dus "niet" lopen. bij san andreas is dit dus een nieuw item. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 in de instellingen staan idd geen buttons met lopen enz. in vice city kun je dus "niet" lopen. bij san andreas is dit dus een nieuw item. je hebt niet helemaal gelijk hoor, want op de ps2 versie van vice city kun je wel normaal lopen door het pookje zacht naar voren te duwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Loopt hij dan net zoals alle andere voetgangers, of hardloopt hij dan telkens stapje voor stapje? Er is wel een mod dat je normaal kunt lopen, maar het is eigenlijk nergens goed voor, behalve als je filmpjes voor het spel ga maken is het leuker als de speler gewoon loopt ipv rent, maar dat is ook het enige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike Toreno Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 met de ps2 versie kan ik net zo lopen als de voetgangers ja door het pookje zacht naar voren te duwen. mijn vriend en ik willen samen een vice city filmpje maken en dan lijkt het me wat leuker als tommy loopt inplaats van rent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2006 In cut-scènes loopt hij wel normaal, die zou je eventueel kunnen gebruiken, ik heb vaker gehoord dat er wel een mod voor normaal lopen is, maar waarschijnlijk tast die de main.scm aan waardoor je ook opnieuw moet beginnen met het spel, het staat wel echter in filmpjes, alleen zou ik die stukjes niet te lang maken, ze vervelen érg snel namelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 als het goed is kan eht wel alleen weet neit meer welk knopje... als je zow soort joypad op gewone computer ehbt kan je dat ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 nou heb ik vice al in 2 jaar niet meer opgestart volgens mij maar is het niet gewoon met alt ingedrukt ? zo niet , probeer maar gewoon een hoop knoppen+w Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Probeer de ren knop eens zacht in te duwen .Nu niet als een gek op die knopsjes zitten bashen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.