Jump to content

2 vragen


Mike Toreno

Recommended Posts

Heej Mike Toreno, :cya:

Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten.

Succes nog verder.

JoV

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Heej Mike Toreno, :cya:

Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten.

Succes nog verder.

JoV

Correctie: er is wél een code om je auto weer schadevrij te maken. De code "aspirine" is een healthcode, als je die gebruikt word je weer gezond zegmaar. Maar als je die code gebruikt als je in een voertuig zit, word de auto ook weer schadevrij. De auto blijft er welliswaar beschadigd uitzien, maar hij is dus weer als nieuw. Lekke banden worden weer gerepareerd, en rook verdwijnt.
Link to comment
Delen op andere websites

Heej Mike Toreno, :cya:

Nee, het kan niet. Maar je hebt wel andere 2 manier om te rennen: Niet snel rennen maar gewoon moet je op w inhouden en als je sprinten wil moet je op Shift klikken. Er is geen code voor de auto heel houden. Je kunt ook even je auto Sprayen, dan wordt die ook weer heel. Maar je kunt in de missie Guardian Angels een Kogelvrije Admiral stelen. Die kun je in je garage parkeren. En de missie even opnieuw opstarten.

Succes nog verder.

JoV

Correctie: er is wél een code om je auto weer schadevrij te maken. De code "aspirine" is een healthcode, als je die gebruikt word je weer gezond zegmaar. Maar als je die code gebruikt als je in een voertuig zit, word de auto ook weer schadevrij. De auto blijft er welliswaar beschadigd uitzien, maar hij is dus weer als nieuw. Lekke banden worden weer gerepareerd, en rook verdwijnt.

Sorry, dit heb ik nooit geweten :N , altijd maar weer goed dat er ervaren mensen op het forum aan wezig zijn.

Nogmaals sorry

Link to comment
Delen op andere websites

in de instellingen staan idd geen buttons met lopen enz.

in vice city kun je dus "niet" lopen. bij san andreas is dit dus een nieuw item.

je hebt niet helemaal gelijk hoor, want op de ps2 versie van vice city kun je wel normaal lopen door het pookje zacht naar voren te duwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Loopt hij dan net zoals alle andere voetgangers, of hardloopt hij dan telkens stapje voor stapje?

Er is wel een mod dat je normaal kunt lopen, maar het is eigenlijk nergens goed voor, behalve als je filmpjes voor het spel ga maken is het leuker als de speler gewoon loopt ipv rent, maar dat is ook het enige.

Link to comment
Delen op andere websites

met de ps2 versie kan ik net zo lopen als de voetgangers ja door het pookje zacht naar voren te duwen.

mijn vriend en ik willen samen een vice city filmpje maken en dan lijkt het me wat leuker als tommy loopt inplaats van rent.

Link to comment
Delen op andere websites

In cut-scènes loopt hij wel normaal, die zou je eventueel kunnen gebruiken, ik heb vaker gehoord dat er wel een mod voor normaal lopen is, maar waarschijnlijk tast die de main.scm aan waardoor je ook opnieuw moet beginnen met het spel, het staat wel echter in filmpjes, alleen zou ik die stukjes niet te lang maken, ze vervelen érg snel namelijk .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...