DJ-TQM Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 yo, kan iemand em ff raten en zeggen wat er beter kan? Reageren
twaka Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Sorry, maar ik vind ook dit weer echt zon "Paint" plaatje, dat ice age is er gewoon ingeplakt zonder inblending en dat eekhoorntje past al hélemáál niet bij die tv-sneeuw achtergrond! Edit: Volg eens wat tutorials!! >hier< en >hier< Totaal een 4/10 Bewerkt: 28 april 2006 door twaka Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Sorry, maar ik vind ook dit weer echt zon "Paint" plaatje, dat ice age is er gewoon ingeplakt zonder inblending en dat eekhoorntje past al hélemáál niet bij die tv-sneeuw achtergrond!Edit: Volg eens wat tutorials!! >hier< en >hier< Totaal een 4/10 ik gebruik paintshop pro, maar die tutorials zijn allemaal photoshop en nog een ding, hoe zorg ik ervoor dat een render vloeiend overloopt op de achtergrond? Reageren
twaka Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Daarvoor gebruik je de blending modes, gebruik anders is wat PSP tuturials! Vul op google in "psp tutorials" en voila!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.