Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :cya:

Ik probeer weer ff GTA III te spelen, maar waaom doet de walktrought het niet als ik info probeer te vinden over een missie.

Een paar missies staan in het blauw aangegeven (die kan ik wel zien) en andere zijn in het rood, die ik dus niet kan zien?

Geplaatst:

Ik probeer weer ff GTA III te spelen, maar waaom doet de walktrought het niet als ik info probeer te vinden over een missie.

Een paar missies staan in het blauw aangegeven (die kan ik wel zien) en andere zijn in het rood, die ik dus niet kan zien?

Hey ViceCity. :cya:

Ik neem aan dat je WikiGTA bedoeld?

Dat blauwe betekend dat deze informatie is afgewerkt door de leden van WikiGTA.

Hetgene wat met rood is aangegeven betekend dat het nog niet klaar is, en dat dat nog komt.

Dus gewoon even wachten, en dan zijn de artikels er wel. :)

Geplaatst:

Hetgene wat met rood is aangegeven betekend dat het nog niet klaar is, en dat dat nog komt.

Ik bedoelde inderdaad WikiGTA, ik wacht het dus gewoon ff af.

Maar waarom is die van ViceCity en SA wel af, GTA III is toch al veel langer uitgebracht?

Geplaatst:

Ik bedoelde inderdaad WikiGTA, ik wacht het dus gewoon ff af.

Maar waarom is die van ViceCity en SA wel af, GTA III is toch al veel langer uitgebracht?

Ik denk dat dat komt, omdat mensen meer GTA: Vice City en San Andreas spelen, en dat daar meer informatie wordt over gezocht.

Maar de artikelen over GTA III komen vast en zeker binnenkort. :)

Geplaatst:
Ik loop nu een beetje vast, maar ik wacht het af.

:cya:

Dat is balen voor je, maar er zijn gelukkig genoeg leden die je graag willen helpen.

Geplaatst:

--Verplaatst naar WikiGTA forum--

De walkthrough is pas echt op gang gekomen toen GTA San Andreas al uit was. Omdat de vraag naar info over nieuwere GTA's hoger is, concentreren we ons eerst voornamelijk op de latere GTA's (Op dit moment dus GTA San Andreas en GTA Liberty City Stories). GTA III is de oudste van de nieuwe generatie GTA's, en bungelt dus onderaan de lijst. Wat overigens absoluut niet wil zeggen dat er niet aan gewerkt wordt; Er lopen ook een paar GTA III freaks rond in de WikiGTA crew.

Tot de betreffende missies op WikiGTA te vinden zijn, kun je natuurlijk altijd terecht in GTA III Missie Hulp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...