Mello2000 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 hallo.. ik heb Sanandreas vandaag geinstaleerd en ik wil graag MTA downloaden kan iemand mij helpen?? :$ Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ey, Welkom op het forum, als je MTA wilt downloaden moet je naar deze site gaan, dan die je rechts allemaal vlaggetjes en namen staan, en daarachter staat download, dan druk je bij 1 op download, ik deed deze: Gtagames.nl - Amsterdam, NL. Dan download hij MTA, als je het bestand wilt openen heb je een progamma genaamd winrar nodig, die kan je hier downloaden. Daarna kan je hem instaleren. Succes. BTW kan een mod+ dit verplaatsen naar MTA Help. Reageren
Azer Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Wat is MTA: SAMTA betekent Multi Theft Auto, Multi Theft Auto houdt in dat je online tegen andere spelers kan spelen doormiddel van snel internet dus ADSL en de kabel. SA betekent natuurlijk San Andreas. Dus MTA: SA houdt in een online multiplayer voor San Andreas. Wat heb ik nodig om MTA: SA te spelen Een verse instalatie van GTA: San Andreas. (Niet gemodificeerd, anders werkt MTA niet) Download MTA: SA van http://light.mtavc.com en installeer deze. Zorg dat je een ADSL of een kabel verbinding met internet. (Ga niet met een 56 KB modem MTA op! dat zorgt voor een slome game play en je heb kans dat je van MTA wordt gegooid) Op het moment is MTA alleen beschikbaar voor de versie 1.0 van San Andreas en niet de 1.1. Versie. Is MTA: SA gratis? Ja, MTA: SA is helemaal gratis om te gebruiken. Alleen moet je San Andreas aanschaffen (winkel prijs ong. 25 euro) en je moet betalen voor de internet aansluiting. Bevat MTA: SA Spyware of Adware? Nee, MTA: SA bevat geen gespuis. En post voortaan in het juiste gedeelte Reageren
novita Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Bevat MTA: SA Spyware of Adware?Nee, MTA: SA bevat geen gespuis. Ik vind het zo dom dat sommige mensen denken dat proffesionele programma's vol zitten met virussen, zoals MSN bijvoorbeeld. Dan heb je bv op school: Pietje: YO jantje! Ik heb de nieuwste MSN! Jantje: Die heb ik al verwijderd die zit vol met virussen! Reageren
killerfragger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 mta spyware nee echt niet lijkt me zeer stug! Reageren
tom Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 mta spyware nee echt niet lijkt me zeer stug! je moet wel opletten waar je het download want iemand kan er spyware bij steeken op gtagames zal je dit wel niet voor hebben Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Als je gewoon de officiele versie van de linkpartners download is er zeker weten niks aan de hand. Je vind al een overzicht op Light.mtavc.com, aan de rechterkant vind je een lijsje met mirror's ook wel download servers genaamd. Neem bij voorbaat de www.gtagames.nl server. Waarom? - Het een nederlandse server en heeft een aardige snelheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.