Talietje Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 weet er iemand een programma voor geluiden te bewerken die je zelf inspreekt (daarvoor heb je natuurlijk een microfoontje voor nodig) het is maar voor mijn spel, ik wil graag stemmen in mijn spel hebben (logish) tallex. Reageren
Timotees Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 http://audacity.sourceforge.net/download/ Dit is een goed progamma, maar het hangt er een beetje vnaaf in welke richting je het zoekt. Reageren
twaka Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Yep, Audacity is wel een aanradertje! Ik heb hem zelf ook en je kan er van alles mee bewerken! Reageren
Talietje Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 is dat volledig gratis die audacity of is het een trail? Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Op de site staat dit Download Select your operating system to download the latest version of the free Audacity sound editor. Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hu.. op wat moet je klikken voor te downloaden? Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 als je windows movie maker op de computer heb dan kan je daar geluiden inspreken bewerken en knippen op een simpele manier. en dan kan je hem gewoon opslaan en als muziek bestand gaan luisteren Reageren
Kraay Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hu.. op wat moet je klikken voor te downloaden? Klik En dan op een van die links(bijv. die uit amsterdam..) Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 http://audacity.sourceforge.net/download/Dit is een goed progamma, maar het hangt er een beetje vnaaf in welke richting je het zoekt. op wat moet ik klikken voor het te downloaden? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 je kunt met ejay ook beats bij je ingesproken stukken zetten Reageren
ikt Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik had dit geinstalleerd en toen kwam er allerlei geluidsbewerking-software bij Volgens mij kan je met dit geluiden bewerken.Het betse kan je de eerste link instaleren, dan heb je het hele gedoe Link1 Link2 Bewerkt: 29 april 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.