Jump to content

Webdesign Orange & White

Recommended Posts

Geplaatst:

misschien als je mooie knoppen maakt bij die dingen onderaan, en wat meer kleur of een mooie achtergrond ofzo

cijfer: 6.5/10

Geplaatst:

Ik vind hem een beetje onoverzichtelijk. Het lijkt allemaal 1 ding, want die borders zijn slecht te zien. En ik vind hem een beetje eentonig, het ziet er niet echt levendig uit.

En die tekst daaronder zit niet helemaal op een lijn, misschien even je eerste tekst duplicaten, andere tekst bij zetten en met Shift ingedrukt naar rechts schuiven.

Geplaatst:

Links en rechts is het eentonig, en een menubalk ONDERAAN???

Buttons links en rechts en de menubalk boven maken zou het template al beter maken. :)

Geplaatst:

Dit is slechts het begin ;)

Dat hele witte stuk is gewoon leeg dat moet je aanpassen als je wilt dat het mooi word. Allersiends het is al mooi voor het begin van je eerste design.

Tips:

Vul het witte vlak:

- Maak dat boxje waarin staat "welkom etc etc" wat groter over bijna heel het witte vlak

- Maak een balkje achter je menu items.

Maak een header

Geplaatst:

Ik vind hem echt goed gemaakt.

De kleuren vind ik vrolijk en Oranje en Wit passen absoluut bij elkaar.

Maak het niet te druk, maar gewoon rustig.

Je hebt sites waar je de weg gewoon in kwijtraakt, omdat het druk is.

Nice work Mafia!!

Rate: 8,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Als je hem wilt hebben stuur me een Pm!

Ik heb de PSD nog dus ik kan alles nog veranderen.

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:
Als je hem wilt hebben stuur me een Pm!

Ik heb de PSD nog dus ik kan alles nog veranderen.

Ik hoef hem niet te hebben.

Ik bedoel maak hem af, zet hem op een .tk domein en laat alles goed werken.

Dat is echt mooi!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil mijn PSD bestand ergens Uploaden wat is een Goeie Site ?

Rapidshare.

Alleen wat wil je met die PSD gaan doen? Als iemand je PSD heeft kan diegene gewoon je template 'jatten'.

Edit: Misschien FileLodge ?! Wel eerst een account aanmaken

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik vind de sidebars redelijk goed gelukt. Alleen de schaduw valt naar het midden, en dat kan je beter andersom doen. Je moet namelijk proberen het middelste veld naar vore te brengen. Jij doet nu net het omgekeerde. Ook stopt dat oranje van de sidebars opeens, dat kan je ook beter iets meer wegwerken, of de hele achtergrond oranje maken.

Dan iets meer naar de rest van je lay-outs, ik vind het erg onlogisch dat het menu onderaan zit, mensen hebben geen zin om telkes omlaag te scrollen voor het menu. Ik vind de banner overigs wel goed gelukt. Ookal creeër je een lege ruimte bovenin. Ten slot nog je content box. Die is veels te klein ten opzichte van de rest van de layout, en zou ik de lettergroote in het content box iets kleiner maken. Anders zijn alle letters in het hele bestand zo even groot. Ook vind ik bij het content vakje het raar dat boven en links een andere rand is dan onder en rechts. Hierdoor word het wat drukkig.

Maar kan je 1 van de moeilijkste dingen: slicen. Een mooie layout maken is het dan wel het belangrijkste, maar het echt op het internet krijgen en het mooi verwerken met css en div'jes is een hele andere stap. Ik hoop dat dat je ook lukt, anders is het zonde dat je niks met deze layout doet.

Ik wil mijn PSD bestand ergens Uploaden wat is een Goeie Site ?
Je hebt toch een eigen host, waarom zet je het daar niet op?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...