RonaldVC Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Origineel Uitkomst: Voornamelijk veel filters gebruikt.. Rates & comments? Reageren
twaka Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Hij is wel heel mooi gemaakt, met die sterretjes op de achtergrond enzo!! Ga zo door zou ik zeggen Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 leuk gedaan! egypte bij nacht, alleen lijkt het alsof er heel veel mos op die pyramide groeit, of ligt dat aan mij? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Mooi gemaakt joh! Had niet verwacht dat het zoveel zal afwijken van het origineel! 9/10! Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Prachtige photomanip ronald! Alleen zou ik de hemel nog wat donkerder maken, zodat ook die lensflare die van achter de piramide komt er meer gaat uitsteken, en de sterren meer laat uitkomen. Ook Rvc rechtsonderaan zou ik weglaten en ergens anders zetten of een ander lettertype. 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.