Jump to content

Rampage & Gripped


HerrieM

Recommended Posts

1. Ik zoek de beste route om Gripped te volbrengen.

2. Een van de Rampages lukt mij niet. Het gaat om een Rampage in Shoreside Vale waar je 20 Cartels moet omleggen met een flamethrower. Is er voor deze rampage een truc of een hint waardoor hij wel mogelijk wordt. Ik sterf nu elke keer omdat ze niet snel doodgaan en mij wel weten te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik zoek de beste route om Gripped te volbrengen.

Het heeft mij ook een lange tijd gekost om 'Gripped' te halen, maar er is inderdaad een route voor. Ik zal proberen om binnenkort even een kaartje voor je te maken, zodat je 'm kunt halen.

2. Een van de Rampages lukt mij niet. Het gaat om een Rampage in Shoreside Vale waar je 20 Cartels moet omleggen met een flamethrower. Is er voor deze rampage een truc of een hint waardoor hij wel mogelijk wordt. Ik sterf nu elke keer omdat ze niet snel doodgaan en mij wel weten te raken.

In mijn ogen ook de lastigste Rampage van GTA III. Het is handig om te zorgen voor maximale health en armour. Zo ga je namelijk minder snel dood. Een tip om je sneller te kunnen verplaatsen: Je kunt met de Flamethrower niet sprinten, maar om toch sneller vooruit te komen, moet je achter elkaar door springen. Dit gaat dacht ik sneller dan gewoon lopen. Om een beetje uit de buurt te kunnen blijven van die irritante Cartels, moet je achter een heg gaan staan bij één van de villa's. Als er eventjes geen Cartel zijn, moet je een stukje achteruit lopen, zodat de Cartels dichterbij moeten komen en voor de heg komen te staan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, HerrieM. Mocht het niet lukken, dan kun je je savegame in het GTA III Savegame Aanvraagtopic plaatsen, en dan haal ik of iemand anders ze wel voor je.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Is die route voor Gripped ondertussen beschikbaar? Ik heb er ook moeite mee.

Gripped is inderdaad een lastige challenge, maar ik denk niet dat je zoveel hebt aan een kaartje met de beste route aangezien er bij deze missie veel hoogteverschillen zijn. Ik heb even een filmpje gemaakt van de route die ik altijd neem en deze werkt zoals je ook in het filmpje kunt zien. Hier een link naar het filmpje: klik! De enige tip die ik je kan geven is: Blijf vooral rustig ;). Veel succes ermee.

(Filmpje komt zo snel mogelijk beschikbaar)

Link to comment
Delen op andere websites

Knap gedaan :klap: Bij mij begon het dus al verkeerd want de eerste checkpoint die ik altijd nam was bij jou de laatste :clown:

Dat wil niet zeggen dat je het verkeerd deed hoor. Wat ik deed was gewoon een voorbeeld hoe ik hem haal. Er leiden immers meerdere wegen naar Rome en ik ben er zeker van dat deze challenge op meerdere manieren gehaald kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...