Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Iksnap niet hoe die snapshots werken. Ik heb zo'n kaartje waar ze opstaan, maar als ik er heen rijdt zie ik niks. Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Of doe ik gewoon iets fout?

Geplaatst:
Iksnap niet hoe die snapshots werken. Ik heb zo'n kaartje waar ze opstaan, maar als ik er heen rijdt zie ik niks. Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Of doe ik gewoon iets fout?

Snapshots? Je bedoelt denk ik de Photo Opportunities, hier een screen hoe een Photo Opportunitie eruit ziet, ze hangen overigens meestal in de lucht, of op sneaky plekjes zoals achter op een bord waar je ze niet goed ziet.

Veel plezier en succes!

Geplaatst:

Die blauwe camera tekens zijn volgens mij ook alleen te zien als je door de fotocamare kijkt, en niet als je gewoon speelt.

Geplaatst: (bewerkt)

eyz,

even iets toevoegen;

-je kan de ''snapshots'' alleen zien als je er met een camera op richt, dan zie je pas een roze ronddraaiende camera.

- het is makkelijker om te zoeken als het donker is, want dan geeft de plek waar een zo genoemde Photo Opportunity hangt licht.

zo moet het een stuk makkelijker zijn.

succes ;)

Edit: HerrieM was me voor.

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

Moet je ze ook op een bepaalde volgorde doen? Tenminste, op WikiGTA staan ze op een bepaalde volgorde.

Geplaatst:

Klopt, je hoeft het niet in een bepaalde volgorde te doen. Het is alleen wel makkelijk, zodat je zeker weet dat je ze allemaal hebt!

Geplaatst:
Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet?

Wat je wilt :engel:

Het is een ronddaaiende bolletje met een camera erin. 's Nachts zie je ze het beste. Met behulp van WiKiGTA (link to Snapshots) kun je ze heel makkelijk vinden. Je weet precies waar ze liggen en ook hoe. Succes en hieronder is het plaatje!

snapshot014b4rs.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...