GTA GUY Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Hallo Ik heb need for speed Most wanted op de gamecube. Nu heb ik een vraag over het tunen. Ik zie steeds plaatjes op internet van de bonusauto's getuned. Maar ik kan hier niks over vinden op de gamecube. weet iemand hier iets meer van ? Moet ik misschien alles 100 % uitspelen ?? Bewerkt: 28 april 2006 door GTA GUY Reageren
Rullez Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ookal ga je gewoon vrij racen en je moet de auto,s kiezen kan je kiezen tussen drie standen jou auto,s fabrieksauto,s en speciale auto,s ookal zet je hem op die stand dan krijg je de auto,s van de blacklist members die je al heb verslagen Reageren
Le MrG Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Dat klopt niet helemaal, volgens mijn moet je daarvoor Black-Edition hebben Reageren
Caltson Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 OFFTOPIC: hoort dit niet in het race gaming forum? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 OFFTOPIC: hoort dit niet in het race gaming forum? Dat heb je goed gezien ja. Ik verplaatst hem dus wel even. Verplaatst naar Free Roaming & Race Fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.