oddish2211 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 hallo ik heb al veel verschillende img tools gebruikt maar ik krijg allemaal dezelfde error dat hij bijv. bij player.img player.dir niet kan vinden kan iemand me helpen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Je zult de IMG-tool 2.0 nodig hebben. Als je een bestand wilt vervangen, moet je er met de rechter muisknop op klikken en dan 'delete' doen. Daarna doe je commands -> add. Selecteer nu het bestand dat je erin wilt zetten. Dit bestand moet uiteraard van hetzelfde type bestand zijn dat je vervangd, bijv. een .img bestand moet vervangen worden door een .img bestand, snap je? Als je klaar bent met het vervangen van de bestanden, klik je op 'rebuild archive'. Dit duurt een paar minuten. Als dat klaar is, sluit je de IMG-tool af en is je mod geinstalleerd. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.