Jump to content

waarom +18?


gwomyr

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gwomyr

    5

  • Dutchy3010

    4

  • Mastertuner

    3

  • DenkaanHenk

    2

Dit is te danken door de Hot Coffee Mod van PatrickW

Eerst Claimde R* dat PatrickW deze code zelf bedacht en eringestopt heeft, later gaven ze toe dat het er al inzat maar verborgen was.

Door die Sexscenes is SA 18+ geworden, er bestaat nu zelfs een mod die je SA Patched zodat je geen hotcoffee meer kunt doen : http://www.nomorehotcoffee.com/

Lol, ik moet echt n's sneller gaan typen, maar ik heb wel de beste uitleg :puh:

Bewerkt: door Le MrG
Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker aan te raden. Omdat het toch nog niet zo realistsisch is als bijvoorbeeld tv, komt het geweld niet echt over. Je kunt ook kiezen of je het gewelddadig speelt of niet. Je kunt bijvoorbeeld onschuldige mensen vermoorden, maar dat kun je ook niet doen. Wel zul je voor missies criminelen moeten afmaken. En die 18+ rate komt door de achterlijke Amerikaanse samenleving. Daar vind men twee computermannetjes die een beetje op elkaar liggen al 18+. Dus die rating van 18+ is eigenlijk veel te grof.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben 13 , vindt iemand dat toch aan te raden voor mij?

Ik speel het echt wel heel graag... :-(

Het feit dat het 18+ is logisch, sex drugs en een extreem hoge dosis aan geweld. In de VS zijn een paar jongeren geïnspireerd door de GTA game, ze hebben zelfs mensen neergeschoten zo hoog was de invloed van GTA op hen. Laatst ook nog iemand van ik geloof 13 jat een auto en rijd er mee weg levensgevaarlijk, volgens hem was hij beinvloed door de GTA game. Maar je bent 13 en het is een leuk spel om te spelen zolang je neemt zoals het is, dus het geweld etc. wat in het spel voorkomt niet in de praktijk te gebruiken.

Het kan voor jou geen kwaad denk ik, voor de meesten niet maar pas er wel mee op. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een bepaald iets installeren waardoor je sex in je spel krijgt. Rockstar, de ontwikkelaar, heeft een patch gemaakt waardoor dit allemaal er uit wordt gehaald (ook andere fixes). Waarschijnlijk is het 18+, omdat veel kinderen hier agressief van worden. Naar mijn mening komt dit alleen door een slechte opvoeding en gebrek aan aandacht.

Het spel is prima geschikt voor jou als 13-jarige. Het doel van het spel is lekker je eigen gang gaan. Je eigen 'gang' oprichten en vette cars pimpen.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn ma wil een reactie horen van iemand die ouder is dan 18

Omdat je moeder het graag wil. Ik ben 22.

Het spel is 18+ vanwegen de sexueel getinte inhoud. Mijn persoonlijke mening is dat deze sterk overtrokken wordt, en niet zou hoeven te worden meegenomen in de beschouwing.

Het niveau van geweld zou alleen voor een 16+ rating zorgen. En het geweld zit er overduidelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...