Piet-Herr Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Dit doet me trouwens weer aan vorige week woensdag denken. Ik had toen namelijk GTA3 en Vice City gekocht en toen ik bij de kassa kwam zei die verkoper: "Je weet toch dat je dit eigenlijk niet mag kopen?" Ik:"Ja, maar als ik ze hier niet mee krijg ga ik naar de E-plaza hier tegenover" Verkoper:"Dat hoor ik wel vaker, daarom verbied ik je ook niet om ze te kopen" Hij zei het trouwens niet onvriendelijk, ik ook niet (Ik ben 14 en ik zie er niet bepaald oud uit) Sorry voor offtopic post :$ Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Pfff Ik was 8/9 toen Ik gta speelde:P ik ben nu 11 ik ga geen 7 jaar wachten tot ik lekker kan Crosse:) Nu ff Ontopic: Het is eigelijk de schuld van de makers! Hun hebbe de sex erin gegooit daarom is het 18+ als da weg was kon het wel 16 worden Dynamic Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dan kan je ook zeggen van: Hun hebben geweld erin gegooid. Het zit gewoon in het spel. Reageren
King Room Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 PfffIk was 8/9 toen Ik gta speelde:P ik ben nu 11 ik ga geen 7 jaar wachten tot ik lekker kan Crosse:) Nu ff Ontopic: Het is eigelijk de schuld van de makers! Hun hebbe de sex erin gegooit daarom is het 18+ als da weg was kon het wel 16 worden Dynamic Dat denk ik niet.. Want bij die vorige GTA3, VC daar kwam volgens mij ook geen sex, drugs in voor maar die waren ook voor 18+.. GTA3 denk ik omdat die uit de bak kwam en weer als een maffia ging doen.. Ik vindt dat niet de schuld van R* bij hun gaat het over de verkoop ze moeten ook wat verdienen.. Respect! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Want bij die vorige GTA3, VC daar kwam volgens mij ook geen sex, drugs in voor maar die waren ook voor 18+..Respect! Dat is niet waar. In VC kon je van die drugs 'bolletjes' oppakken, dan werd het beeld wazig.. Daar was dus wel degelijk drugs in te vidnen! Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 In alle GTA's waren verwijzingen naar drugs en sex voor zover ik weet. Want je kan toch in GTA 3 en VC met hoertjes kon wegrijden. Stripclubs enz enz. En wordt toch ook over drugs en zo gepraat. Sommige missies hebben ook met drugs te maken. Allemaal van die inhoud. Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ook wil ik nog iets zeggen : Er zijn veel kinderen van 12-15 die San Andreas spelen hoor. Jongens van 18 intereseert het al wat minder. Die gaan met hun auto rijden of dergelijke. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik vin al dat Geweld en dergelijke Het spel een echte ''GTA Sfeer'' geven. Daarom heb ik het spel gekocht. Reageren
Stan O. Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 nou ik was 7 jaar toen ik voor het eerst gta ging spelen en nu ben ik al 11 dus ik speel al 4 jaar gta GTASUPAFreak Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 idd, Ik ben nu zelf 16, heb hier thuis 2 wagens staan. Ik ik rij lieven met de wagens dan GTA te spelen hoor. Jammer dat ik men permis nog niet heb, anders zag je me hier niet veel meer op het forum , dan zat ik de hele dag in de wagen. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik vraag mezelf ook wel eens af of dat ouders wel weten wat ze kopen want ik stond laats in media markt en daar zag ik een jongetje (schap een jaar of 9) en die kreeg hem gewoon. Maar san andreas ging over de top met sex en drugs er zijn komplette missies over en de sex je kan een dildo enalles pakken en je kan daten. Maar ik vind san andreas ok weer iets goeds hebben want als je de story lijn gaat bekijken moet CJ de drugs handel BESTRIJDEN! Bewerkt: 30 april 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mmwoah... m'n broertje van 7 speelt Gta: Sa. Dus ik vind het niet echt nodig. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ze bedoelen met 18+ dat er vanalles in kan voorkomen, in dit geval sexs, geweld, bloed, moord,etc. Ik vind als je zelf vind dat je voor dit soort dingen klaar bent moet je het spel kopen en spelen, Maar soms zijn er enkele randgevalen die zichzelf niet onder controle kunnen houden en dit gaan nadoen Er staat ook 18+ op dat er BV: Ouder/voogd niet kan zeggen dat zoon soort spelletjes niet moeten verkopen, het is dan op eigen risico Dat is mijn gedachte ervan Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ja want bijna heel nederland speelt GTA SA zonder leeftijdslimiet kijk ik zie soms zelf kleuters GTA spelen maar die hebben amper door dat er sex ! maar volgens mij gaat het idd niet alleen over sex maar ook om het geweld en de pistool want bijv: The godfather Driv3r Call Of Duty2 zijn allemaal 16 en 18+ omdat er geweld in zit maar als die sex eruit zat was het idd 16+ Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Maar san andreas zonder sex, DAn zou het niet meer op het echte leven lijken(mijn idee) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.