Jump to content

waarom +18?


gwomyr

Recommended Posts

Ze zijn in Amerika wat dat betreft veel te streng. Het is je eige keuze als je dat spel graag wilt, ik houd je niet tegen. En waarom zou iemand van 14 ofzo niet tegen geweld en/of sex kunnen? Die weten ook wel wat kan en wat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gwomyr

    5

  • Dutchy3010

    4

  • Mastertuner

    3

  • DenkaanHenk

    2

Het is helaas wel eens bewezen dat bepaalde spelletjes invloed hebben op jonge mensen. Ook ouderen maar je moet ergens een streep trekken. Als iedereen nou reality en fictie uit elkaar wist te houden was er waarschijnlijk gèèn leeftijdsgrens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ok, ik vind wel dat het ietwat overdreven is die 18+ leeftijdsgrens. Ookal ben je geen 18 jaar, je zult toch wel weten of iets kan en niet kan denk ik zo! Bijv.: Stel nu dat ik -10 jaar ben dan zul je de game in de 1e plaats in de winkel al niet krijgen maar ik denk ook niet van je ouders.Maar ben je ouder dan 11/12 zul je toch wel weten wat kan en niet kan. Misschien zal je na deze keeftijd de game wel krijgen. Ikzelf heb hem namelijk op mijn 12e gekregen!

_______

Dit was mijn mening, ookal denkt er iemand anders over.

Mastertuner :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak uit je bericht op dat je niet van plan bent van mening te veranderen, Mastertuner. Maar laat me toch even een, kort, woord ertussen krijgen: In GTA San Andreas zijn scene's die Drugs, Moord, Geweld Doodslag, Sex en vele andere dingen die volgens de wet verboden zijn bevatten, als je al op jonge leeftijd gewend raakt aan dit soort dingen ondermeer door videospelletjes wordt je volgens de onderzoekers mogelijk zodanig beinvloed dat je later makkelijker zelf tot dergelijke daden in staat zou zijn.

En zoals men pleegt te zeggen: Het leven heeft geen resetknop.

Hoe onzinnig je dit mogelijk ook vind klinken, er zal wel ergens een kern van waarheid inzitten, niet? Daarom is gta 18+. Men neemt aan dat volwassenen slim genoeg zijn om de realiteit en het spel te scheiden, helaas blijkt het tegendeel als de wereldsleider weer eens Red Alert spelen... :N

Mvg, Moonbeam

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Jah ok,

daar heb je wel een punt. Maar als je een 12/13-jarige bent zou je het toch wel al moeten weten vind ik toch. Maar ok ik heb geen zin om te beginnen discutieren. Ik moet wel toegeven dat je ergens gelijk hebt Moonbeam.

Grtz Mastertuner :*D

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een 12/13-jarige bent zou je het toch wel al moeten weten vind ik toch. Ik moet wel toegeven dat je ergens gelijk hebt Moonbeam.

Tsja, maar gekken vind je, helaas, overal...

Ik moet wel toegeven dat je ergens gelijk hebt Moonbeam.

Dankuwel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het 18+ gehalte aan jou zal liggen,

als jij er mee om kan gaan zal je het best kunnen spelen.

Maar als je dat niet kan (ik denk dat je ouders dit wel zullen weten ;) ) kun je het dus niet doen :D Als je naar geweld, sex, drugs etc. kijkt klopt 18+ wel...

Bewerkt: door BinkieNet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...