Jump to content

highjack missie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

elke keer als ik me cesar naast die truck van highjack missie ga rijde ga ie wel rechstaa maa hij spingt niet?

moet je vanvoor of van achtere of in het midden ernaast rijden?

want het lukt me niet

alvast bedankt :)

Bewerkt: door kennethdw
Geplaatst:

Je moet een aantal seconden ter hoogte van de deur naast de vrachtwagen rijden. Dan springt Cesar naar de vrachtwagen en is het afwachten.

Geplaatst: (bewerkt)
hoi,

elke keer als ik me cesar naast die truck van highjack missie ga rijde ga ie wel rechstaa maa hij spingt niet?

moet je vanvoor of van achtere of in het midden ernaast rijden?

want het lukt me niet

alvast bedankt :)

eyz,

zou je een beetje duidelijker kunnen wezen?

ik snap je probleem niet helemaal,

als je bedoelt dat Cesar op die truck moet springen,

dan moet je bij de bestuurders zijn kant rijden, bij de deur, wanneer Cesar gaat staan moet je die positie behouden. dan springt Cesar vanzelf op de truck.

Succes! ;)

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

als je een paar seconden blijf naast de

deur van de vrachtwagen dan doet hij de

deur open en slaat die man uit de busje

en ga hij erin dan stopt hij en wacht op jou tot je erin komt

dan moet je hem bj een een plek brengen en missie klaar :Y

ik heb die misie vandaag gedaan en het was heel makkelijk 8)

Geplaatst:

k bedankt kweet al wa ik verkeerd deed ik reed niet bij de deur

nu zit ik vast me vliegen kan da vliegtuig ni recht houden!

Geplaatst:

Dat is echt een typisch geval van: oefening baart kunst! Bij welke missie ben je nu van het vliegen? Dan kan ik misschien wat tips geven! Wilt het echt niet lukken, kan je altijd in het savegame aanvraagforum proberen!

Geplaatst:
de derde da je zo moet draaien en inderdaad het lukt me echt niet ik word er zo kwaad van ...

Geen probleem, KennethDW. Er is ook een filmpje gemaak van deze missie. Deze kun je hier bekijken. Dan weet je precies tot op de detail hoe alles gaat. Je kunt dan erook uitkomen hoelang je ongeveer moet wachten. Nog snel een aantal tips:

• Probeer op de lijn te rijden van de snelweg. De witte gestipelde lijn. Zo kun je tussen alle voertuigen doorrijden en hoef je neit telkens uit te wijken voor een auto. Dit rijd makkelijker
  • Probeer ongeveer 5 seconden ernaast (op de witte lijn) te rijden. Als hij dan gaat staat, probeer dezelfde snelheid aan te houden. Dit moet je een beetje aftesten. Alls hij zich dan aan de duer vastpakt, nog een paar tellen en dan zit hij erin. Je kunt nu afremmen en ga er voorzichtig achterijden.
  • Lees ook het verhaaltje op WiKiGTA eens door. Nu weet je in woorden hoe het ook gaat. Je kun dan met behulp van het filmpje en de tekst er precies uitkomen hoe het moet.
  • Mocht het nog neit lukken.. Dan kun je het savegame aanvraag forum gebruiken. Andere personen doen dan een savegame voor jou, en dan kun je gewoon weer verder. Vergeet niet het voorbeeld en de regels even te chekken.

Succes :cya:

Geplaatst:

ik ga het aanvragen dan maar hoe werkt zoiets dan want ik ben nieuw hier en heb geen idee hoe dat moet...

Geplaatst:

Je gaat naar het aanvraag forum (Zie hier bovenin bij missiehulp-forum) en maak een nieuw topic. Voeg daarna je savegame toe (Mijn documenten - Gta San Andreas User Files en dan het slotje kiezen waar jouw spel op staat)

Dan komt er iemand die je helpt! :)

Geplaatst:

Volgens mij is het kenneth al gelukt. Ik zag hem net een aavnraag doen. Hij heeft de missie ook al gehaald. Ik denk dat we het topic het beste kunnen laten rusten. Sorry Dizzee, voor het mod gedrag. Ik dacht misschien kan ik het het beste even melden

sorry mods

Geplaatst:

jah kheb de regels enzo gelezen en dan instructies gelezen hoe het moest

maar bedankt voor de hulp anyway

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...