JoV Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Ej, Ik heb een vraag. Weten jullie waar misschien de Knife, katana, M4 en de Mp liggen? http://img146.imageshack.us/img146/67/geweren25ys.png JoV Bewerkt: 28 april 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Ik weet van 2 van de 4 wapens wel waar je ze kunt halen, bij de andere 2 twijfel ik: M-4: Deze vind je onderin de Vercetti Estate, samen met een Shotgun, een Armour Pickup en een Health Pickup. MP: Dit wapen is volgens mij nergens gratis te pakken, maar hij is wel te koop: In de Ammu-Nation van Downtown, vlakbij de Hyman Condo, kun je dit wapen kopen. Knife: Deze weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij kun je hem in elke vestiging van de Toolshop kopen. De Toolshop is onder andere te vinden in Little Havana en in de North Point Shopping Mall. Katana: Deze weet ik ook niet precies te liggen, maar volgens mij ligt 'ie in 1 van de steegjes achter het Ocean View Hotel. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Hier even een kaartje: Ze staan er niet allemaal op. Bewerkt: 2 mei 2006 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 Alle pickup wapens kun je hier op WikiGTA vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Een MP valt ook nog te krijgen door de SWAT achter je aan te krijgen en/of het leger, maar dan wel de militairen die bij sterrenlevel 6 achter je aankomen, niet die op de legerbasis. Die hebben een M4, als je deze wilt pakken is het verstandig om meteen de hele groep uit te moorden. Verder volgensmij ook te koop in Ammu=Nation downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 volgens mij was de katana ook bij ammunation te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Ammonation verkoopt alleen vuurwapens en body armor, geen katana's. Ik dacht wel dat je 'm bij een van de toolshops kon kopen, maar dat zal ik zo nog even nachecken omdat ik vice city al een tijd niet heb gespeeld. MVG, Assassin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.vercetty Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Die ruger vind ik nogal raar dat is tog een soort Ak-47 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Een MP valt ook nog te krijgen door de SWAT achter je aan te krijgen en/of het leger, maar dan wel de militairen die bij sterrenlevel 6 achter je aankomen, niet die op de legerbasis. Die hebben een M4, als je deze wilt pakken is het verstandig om meteen de hele groep uit te moorden. Verder volgensmij ook te koop in Ammu=Nation downtown. Nee de swat niet maar de fbi wel. Die ruger vind ik nogal raar dat is tog een soort Ak-47 ? Ruger is een merk, toch? Een ak-47 is een goed geweer met 30, 32, 36 of 40 kogels per magazijn. Kalashnikov is het merk van de ak-47 Bewerkt: 27 mei 2006 door kesava Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 weet iemand hoe je makkelijk kogels vor m60 kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 -1:Je krijgt hem tijdens de missie "Pnohm' Phen 69,als de heli wegvliegt moet je hem vlug neerschieten om het wapen te krijgen,of het uiteraard gewoon niet gebruiken. -2:Na de missies van Phill Cassidy kun je dit wapen kopen naast zijn caravan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 waar staat die caravan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 waar staat die caravan Ik zal even een kaartje voor je maken. Geef me een minuut, en hij staat er.... Edit: Hier is het kaartje. Je vindt Phil's caravan bij de rode stip. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 bedankt maar welke missie is daar voor nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 bedankt maar welke missie is daar voor nodig Die vraag heb je >>HIER<< ook al gesteld, en daar heb ik je antwoord gegeven: Na de missie 'Boomshine Saigon', die je krijgt van Phil Cassidy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.