medion Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 ook in een van de torens van het legerbasis. Hoef je er geen geld voor te betalen. ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 De Katana is ook te vinden achter in het Tarbrush Café, in de "keuken". Maar als je de missie Copland al hebt gedaan kun je niet meer binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Ej,Ik heb een vraag. Weten jullie waar misschien de Knife, katana, M4 en de Mp liggen? http://img146.imageshack.us/img146/67/geweren25ys.png JoV de knife kun je kopen in ik geloof alle hardware stores, de katana in 1 hardware store (ik weet nie welke) de M4 ergens bij Escobar Airport en de Mp bij een van de Ammunations (ik weet niet welke). of kijk op de kaarten op http://nl.wikigta.org/index.php/Wapens_%28GTA_Vice_City%29. om de vindplaats te vinden moet je op vindplaats klikken en als vindplaats er niet staat moet je hem met een cheat doen of bij een ammunation kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2006 Oke, hier kan een slot op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
helldude666 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2006 gebruik gwoon de cheat:proffessionaltools voor katana in de regter legertoren ligt de m60 en het mes ligt bij de pizza in ocean beach bij de scooter en de mp weet ik niejj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 hoort dit eigenlijk wel bij missiehulp?? anders=> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Alsjeblieft niet om een slot vragen a.u.b! Dit onderwerp hoeft hier niet te staan maar dat is aan de moderator van de VC sectie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) sorry :$ Bewerkt: 30 september 2006 door killzone4ever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.