DJ-TQM Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik zoek een liedje, uit een coca cola reclame, dan zie je het beeld in vieren gedeeld? weet iemand hoe het heet? normaal luister ik rap maar ik vind t een vrolijk lied Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) I like to buy the world a home misschien? Maar ik heb ook een vraag weet iemand hoe dit liedje heet? Plak dit aub ff in je adresbalk: http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3 Ik heb alleen dit en ik wil graag de naam van het hele nummer. Alvast bedankt, Greetz Wazuup TQM weet jij dit dan misschien? Bewerkt: 29 april 2006 door Wazuup Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 @TQM: John Farnham "You're the voice Als het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 @TQM: John Farnham "You're the voiceAls het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet! Ik denk dat hij de normale bedoeld,niet van Coca-Cola Light. Maar de normale is: "I'd like to teach the world to sing'. Ik vind het ook een lekker nummertje! Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb zolang gezocht, maar niet gevonden. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Dit is de link naar het nummer. klik Alvast bedankt, Gta Gamer Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 @TQM: John Farnham "You're the voiceAls het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet! Wat snap je niet? Je moet het in je adresbalk plakken. Het is een stukje dat in een remix gebruikt werd, maar ik wil het nummer zelf hebben. Alvast bedankt, Greetz Wazuup Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 allemaal bedankt voor jullie reacties! Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 I like to buy the world a home misschien?Maar ik heb ook een vraag weet iemand hoe dit liedje heet? Plak dit aub ff in je adresbalk: http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3 Ik heb alleen dit en ik wil graag de naam van het hele nummer. Alvast bedankt, Greetz Wazuup TQM weet jij dit dan misschien? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 nee sorry, ik luister nooit naar die stijl Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik heb zolang gezocht, maar niet gevonden. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Dit is de link naar het nummer.klik Alvast bedankt, Gta Gamer Dit soort wel? Ik hoop het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.