Blu3ice Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Naar het schijnt kan IE 7 nogaltijd niet tippen aan de huidige Firefox. Naar het schijnt. Waarom download je hem niet om het zelf te zien? Omdat ik een heel oude beta gedownload had en die zoog, Ik zie dat er niet veel verandert is . Ik blijf lekker bij de goede oude FireFox . Greetz Ik blijf ze gewoon naast elkaar gebruiken. Je doet maar. Ik wou gewoon effe zeggen dat IE7 uit was. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik wou gewoon effe zeggen dat IE7 uit was. Hoezo uit ? Het is maar een BETA Versie hoor Btw ik gebruik al heel m'n leven IE gewoon.Is gemakkelijk,maar wat is dan het verschil tussen FF en IE.Is FF beter ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hoezo uit ? Het is maar een BETA Versie hoor Btw ik gebruik al heel m'n leven IE gewoon.Is gemakkelijk,maar wat is dan het verschil tussen FF en IE.Is FF beter ? FireFox is beter tegen spyware en dat soort gebeuren. Meestal is FireFox iets sneller, en je kunt makkelijk op proxy. Zo zijn er veel meer dingen om Firefox te nemen. Chek ook dit topic, daar staan alle weetjes en dingetjes over FireFox. Natuurlijk wil ik je ook even de uitslag geven van de zoekfunctie, daarmee vind je nog een hele boel dingen. Uitslag zoekfunctie. Succes Velaro Reageren
Argon Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Het verschil in snelheid is inmens klein hoor. Mijn site word in IE geladen in: 0,01924 seconden Mijn site word in FF geldaden in 0,01881 seconden Reageren
Velaro Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik heb het gedownload en ik zie het verschil toch wel hoor...Vooral plaatjes laden gaat nu een stuk sneller Thx Ruurd Bewerkt: 29 april 2006 door Velaro Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Om even ontopic te gaan. Ik wil het persoon die dit topic opende bedanken. Alle websites zijn nu mooier dan ooit. Zelf gebruik ik op mijn eigen PC FF, maar op een nieuwe PC waar ik nu vaker op zit IE7. Echt mooi man, engels of niet. Ik kan het toch niet, maar ik snap het wel. Ik ken immers alles wat met internet te maken uit mijn hoofd. Het ziet er netjes uit, overzichtelijk en al. Wel stoerder mooier. Bedankt jongen! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 IE 6 was zelfs beter dan FF. Maar goed nu veel beter. Reageren
X-TX Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 IE 6 was zelfs beter dan FF.Maar goed nu veel beter. Dat zeggen alleen mensen die de voordelen van de VuurVos niet kennen. Vrijwel alle mensen die veiligheid op het internet op prijs stellen nemen FireFox en dat IE de websites beter weergeeft is bijna onzin want FF leest de codering zo zo als het is, IE slaat van alles over waardoor websites vaak anders uitzien en omdat de makers ervan soms Frontpage gebruiken ziet het beter uit omdat ze ook in IE testen. En zelfs met IE 7 is IE niet beter, de tab-bladen zijn rechtstreeks van FF gestolen en dan praat ik niet eens over de veiligheid van IE. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 IE 6 was zelfs beter dan FF. Maar goed nu veel beter. Dat zeggen alleen mensen die de voordelen van de VuurVos niet kennen. Vrijwel alle mensen die veiligheid op het internet op prijs stellen nemen FireFox en dat IE de websites beter weergeeft is bijna onzin want FF leest de codering zo zo als het is, IE slaat van alles over waardoor websites vaak anders uitzien en omdat de makers ervan soms Frontpage gebruiken ziet het beter uit omdat ze ook in IE testen. En zelfs met IE 7 is IE niet beter, de tab-bladen zijn rechtstreeks van FF gestolen en dan praat ik niet eens over de veiligheid van IE. Dit is jouw mening ik zie hier geen problemen mee . Reageren
X-TX Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 --- Dit is jouw mening ik zie hier geen problemen mee . Dat FF veiliger is dan IE is tegenwoordig een feit. Iedereen kan het nacontroleren of zelf onderzoeken. Dat FF mooier is - is een mening. En dat Mcft tab-bladen van FF heeft is ook een feit. Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Dat zeggen alleen mensen die de voordelen van de VuurVos niet kennen. Vrijwel alle mensen die veiligheid op het internet op prijs stellen nemen FireFox en dat IE de websites beter weergeeft is bijna onzin want FF leest de codering zo zo als het is, IE slaat van alles over waardoor websites vaak anders uitzien en omdat de makers ervan soms Frontpage gebruiken ziet het beter uit omdat ze ook in IE testen.En zelfs met IE 7 is IE niet beter, de tab-bladen zijn rechtstreeks van FF gestolen en dan praat ik niet eens over de veiligheid van IE. Daar geef ik je gelijk in, soms werken links in IE niet :S Ga ik met FF er naartoe gaat het prima Bewerkt: 1 mei 2006 door Le MrG Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik moet zeggen dat IE7 zeker beter gaat worden/is dan zijn voorganger, maar toch gebruik ik liever Firefox. Toen ik op GTAForum kwam, merkte ik hoeveel mensen Firefox gebruiken. Toen heb ik het ook maar een keer geprobeerd, en ben er nooit meer vanaf gestapt. Het enige nadeel van Firefox in vergelijking met Internet Explorer is streaming, dat gaat bij mij niet altijd even goed. Toch blijft Firefox mijn standaard browser. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Om even ontopic te gaan. Ik wil het persoon die dit topic opende bedanken. Alle websites zijn nu mooier dan ooit. Zelf gebruik ik op mijn eigen PC FF, maar op een nieuwe PC waar ik nu vaker op zit IE7. Echt mooi man, engels of niet. Ik kan het toch niet, maar ik snap het wel. Ik ken immers alles wat met internet te maken uit mijn hoofd. Het ziet er netjes uit, overzichtelijk en al. Wel stoerder mooier. Bedankt jongen! Goh, het is niets hoor Ik ben blij dat er toch iemand blij mee is Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) --- Dit is jouw mening ik zie hier geen problemen mee . Dat FF veiliger is dan IE is tegenwoordig een feit. Iedereen kan het nacontroleren of zelf onderzoeken. Dat FF mooier is - is een mening. En dat Mcft tab-bladen van FF heeft is ook een feit. Beveiliging boeit mij niet Norton en AVG scant alles al . Tabbladen heeft IE niet eens. Mozilla Firefox is gewoon een troep. Mozilla Firefox is wel mooier maar dat is nooit de belangerijkste. Het verschil in snelheid is inmens klein hoor.Mijn site word in IE geladen in: 0,01924 seconden Mijn site word in FF geldaden in 0,01881 seconden Waar zie je dat ? Bewerkt: 1 mei 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Follow Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik wacht tot de nederlandse uit is. Engels is niet mijn beste taal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.