X-TX Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) --- Beveiliging boeit mij niet Norton en AVG scant alles al . Tabbladen heeft IE niet eens. Mozilla Firefox is gewoon een troep. Mozilla Firefox is wel mooier maar dat is nooit de belangerijkste. --- Waar zie je dat ? IE 7 heeft wél tabbladen. Moet je eens goed kijken, of weet je niet hoe zo iets heet? - 0.1047 sec -- 11 queries GZIP uitgeschakeldActuele tijd: 1st May 2006 - 16:03 Beneden@forum. Of beneden op de site van Juuldr. Edit: GtaF in FF: 0.0922 sec - GtaF in IE: 0.3628 sec Bewerkt: 1 mei 2006 door X-TX Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 @X-TX Ohnee vergist. Ik gebruik zelfs IE 6 . Reageren
Blu3ice Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Beveiliging boeit mij niet Norton en AVG scant alles al .(...) Mozilla Firefox is gewoon een troep. Mozilla Firefox is wel mooier maar dat is nooit de belangerijkste. Kijk dat vind ik nu ook eens, daarom prijs ik IE7 aan. Trouwens, als je geen engels kan, moet je het niet laten: Er staat niets van tekst, alleen maar pictogrammen. Suc6 ermee Reageren
Funktipus Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Klik: Don't get brainwashed weetje. Er is niets mis met IE als je zelf geen gekke dingen doet als rare sites bezoeken en/of stuff wat je niet kent downloaden. En dan nóg: gebruik een firewall, virusscanner(s) en check je computer regelmatig op spyware en er is niets aan het handje. Als het gaat om snelheid doet IE niet ten onder van FF. En mocht de absolute aanhanger van FF het goed willen doen zal die ook geen MSN Messenger gebruiken en geen gebruik maken van het Windows besturingssysteem, right? Want meestal zijn ze o-zo anti-Microsoft. Mening: FF is gewoon een doelloze hype. Net zoals Google's G-Mail. Bloeit een keer dood en de hipheid is er nooit geweest. Mensen zullen namelijk IE blijven gebruiken, wat je ook zegt. Conclusie: neem een Mac en je bent van het gezeik af. Camino owns them all, dat is pas echte hipheid. IE7 is nog steeds in beta fase dus wacht nou maar gewoon lekker af en begin dán pas met afkraken. Daarbij kan je op een PC altijd nog gebruik maken van Opera, een browser waar ook helemaal niets mis mee is. FF vs. IE blijft in mijn ogen de meest nutteloze discussie die er nu op het internet ronddwaalt. Get a life, zo kunnen we een gehele nieuwe fabeltjeskrant gaan vullen. In the end gaat het er om hoe de mensen zelf het internet willen 'beleven'. De één doet dat met Internet Explorer, de ander doet dat met Firefox en weer een ander gebruikt Opera. (o, en trust me, de inspiratie van tabs kwam bij de makers van FF ook niet zomaar uit de lucht vallen ) Bewerkt: 2 mei 2006 door Funktipus Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 FF vs. IE blijft in mijn ogen de meest nutteloze discussie die er nu op het internet ronddwaalt.Get a life, zo kunnen we een gehele nieuwe fabeltjeskrant gaan vullen. In the end gaat het er om hoe de mensen zelf het internet willen 'beleven'. De één doet dat met Internet Explorer, de ander doet dat met Firefox en weer een ander gebruikt Opera. Precies mijn mening, maar één ding begrijp ik niet... Waarom zit je hier dan zelf mee te discussieren en FF te af te kraken? Nu valt heel je redenering in het water. Ikzelf gebruik liever FF, want voor mijzelf is het sneller en komen er minder vlug popups en spyware binnen. Ik blijf lekker bij FF. Nu even wat gaan chatten op MSN. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Klik: Don't get brainwashed weetje. Er is niets mis met IE als je zelf geen gekke dingen doet als rare sites bezoeken en/of stuff wat je niet kent downloaden. En dan nóg: gebruik een firewall, virusscanner(s) en check je computer regelmatig op spyware en er is niets aan het handje. Als het gaat om snelheid doet IE niet ten onder van FF. En mocht de absolute aanhanger van FF het goed willen doen zal die ook geen MSN Messenger gebruiken en geen gebruik maken van het Windows besturingssysteem, right? Want meestal zijn ze o-zo anti-Microsoft. Mening: FF is gewoon een doelloze hype. Net zoals Google's G-Mail. Bloeit een keer dood en de hipheid is er nooit geweest. Mensen zullen namelijk IE blijven gebruiken, wat je ook zegt. Conclusie: neem een Mac en je bent van het gezeik af. Camino owns them all, dat is pas echte hipheid. IE7 is nog steeds in beta fase dus wacht nou maar gewoon lekker af en begin dán pas met afkraken. Daarbij kan je op een PC altijd nog gebruik maken van Opera, een browser waar ook helemaal niets mis mee is. FF vs. IE blijft in mijn ogen de meest nutteloze discussie die er nu op het internet ronddwaalt. Get a life, zo kunnen we een gehele nieuwe fabeltjeskrant gaan vullen. In the end gaat het er om hoe de mensen zelf het internet willen 'beleven'. De één doet dat met Internet Explorer, de ander doet dat met Firefox en weer een ander gebruikt Opera. (o, en trust me, de inspiratie van tabs kwam bij de makers van FF ook niet zomaar uit de lucht vallen ) Daar is een gedeelte van waar. FF is gemiddeld veel veiliger dan IE, omdat Firefox meer popups,spyware en dat soort troep blokkeert. En daarnaast is het ook nog eens open-source en dat is IE niet. Ik ben zelf een dorgewinterde FF gebruiker, omdat ik IE gewoon troep vind. Maar daarmee ben ik nog niet anti-Microsoft. Ik gebruik verder ook gewoon MSN-Messenger, dus ik weet niet wat je hier loopt te verkondigen, alleen er klopt geen hout van. In een eerdere mening zei je dat FF troep is, ja dat VIND jij, maar dan is het nog geen troep. En nu redeneer je iets heel anders. Dus ga pas blaten als je er echt verstand van heb. Reageren
Upstream Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) GtaF in FF:0.0922 sec - GtaF in IE: 0.3628 sec Dit is de snelheid van het verwerken van het php-script, en php is server-sided. Oftwel de snelheid ligt op de server, niet op je browser. Mening: FF is gewoon een doelloze hype.Net zoals Google's G-Mail. Bloeit een keer dood en de hipheid is er nooit geweest. Mensen zullen namelijk IE blijven gebruiken, wat je ook zegt. Doelloze hype?Nee, dat heet concurrentie. Misschien lijkt het nog tijdelijke hype, maar tijdes de oprichting van elk bedrijf is er kritiek op. Waarschijnlijk dachten mensen tijdens de oprichting van hotmail er net zo over. En kijk nu eens hoeveel mensen hotmail gebruiken (ookal gebruik ik gmail). En die site slaat ook nergens op. Ze pikken net die dingen uit waar het mis mee zou kunnen gaan. Zo staat er bijvoorbeeld: Firefox Extensions are Safe. Firefox Extensions can be very unsafe. A vulnerability in older versions of the Greasemonkey Extension can be exploited by malicious people to disclose sensitive information. En dan word er 1 voorbeeld genoemd, maar over de andere 2000 extensions wordt niks gezegt. En al helemaal niks over dat er zoiezo extensions beschikbaar zijn. Natuurlijk zijn er een paar extensions niet veilig, maar je kan zelf kiezen welke je download en welke niet. Nog iets, dit zou de test moeten zijn om te testen of je browser wel aan de W3C (World Wide Web Consortium) eisen voldoet. Nou ik heb alle browser die bischikbaar zijn voor Windows, en in geen een werkt hij. Dus als ze zeggen dat dit de W3C test is, dan klopt dat dus niet. En dat is niet alleen bij firefox zo. En als laatste word er ook niks gezegt over de dingen die firefox als enige heeft. Kleine dingen: colorcoding bij het bekijken van de paginabron, het makkelijk uitzetten van javascript, de ingebouwde zoekmachine die ook veder uit te breiden is, volledige ondersteuning van PNG, makkelijk wachtwoord/cookies te verwijderen, beter downloads beheren. Of nog enkele webmaster voorbeelden. IE ondersteunt als enige geen: max/min-width/heigte, hover gedeelte (behalve op A tag), scroll-y/x, tekst die uit div'jes loopt, max-heigth op volledige bestand, problemen met vertical-align. En zo nog meer. Misschien vindt jij firefox een hype, een doelloos gedoe, stomme hipheid. Maar dat is het zeker niet. Firefox is gewoon een hele populaire internetbrowser, en door die populairiteit krijgt het veel kriteik. En is elk kleine foutje gelijk een wereldramp, en moet men massaal weer terug naar IE. Geloof me, alles op die pagina wordt overdreven. Als voorbeeld: dit is volgends jouw firefox myths site een reden dat firefox slecht is. Dat slaat toch nergens op, 1 fout in een tellertje. En gelijk is het een ramp en moet iedereen weer terug naar IE. En dit is maar 1 van alle zogenaamde bronnen. EDIT: sorry voor offtopic, was even vergeten dat dit het IE7 topic was Bewerkt: 2 mei 2006 door Upstream Reageren
coz Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Dat FF veiliger is dan IE is tegenwoordig een feit. Iedereen kan het nacontroleren of zelf onderzoeken. Dat FF mooier is - is een mening. Beveiliging boeit mij niet Norton en AVG scant alles al . geniaal .. this made my day ga jij maar lekker met je norton en avg naar een site die je een active-x component automatisch installeert ben benieuwd of je dan nog hetzelfde (kan) zeggen overigens ontopic .. ik blijf wel bij FF de extenties zijn hemels Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Edit:GtaF in FF: 0.0922 sec - GtaF in IE: 0.3628 sec IE7, is wel een stuk sneller geworden. Dit is GTAF met IE7. 0.1082 sec Ik heb voor IE7 gekozen omdat ik het zo lekker vind werken. Lekker modern, FireFox heb ik op mijn eigen PC. Op deze PC heb ik gewoon IE7, omdat niet iedereen bij ons thuis met FF om kunnen gaan (Dat beweren ze). Als AB nou niet zo dom had gepost, dan hadden we niet tot deze doellose discussie is geworden. Iedereen weet dat FireFox beter is dan de vorige versie van IE7. Iedereen beweert dat, de computerbladen ook al. Dus geen paniek FF is beter. Nu nog maar eens afwachten op de uitslagen van IE7. Reageren
T@rget Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Jemug ik vind hem nog erger als de huidige Tabbladen gejat van Firefox Layout werkt gewoon voor geen meter Het past niet bij de rest van windows Het is zo traaaaaag ik vind het maar niks en trouwens waarom hebben ze de layout veranderd dat was juist nog een van de leuke dingen aan IE Dit is mijn conclusie Internet Explorer Got Owned! Bewerkt: 4 mei 2006 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.