Advancegta Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 heey ik zat net sa weer eens te spelen en ik stond dus in men huis ik pak foto camera en ga eens op alles inzoomen. allereerst op de tijdschriften op het tafeltje rechts van de deur als je op een juiste manier staat, en je zoomt met je camera in dan zie je dat er iets staan van : 69 motors en nog een klein minispelletje : als je bij je tv staat komt er : enter video game dit is een klein spelletje dat ik na ongeveer 1 jaar heb ontdekt. maaaaar op de controller staat cj er hangen ook een heleboel fotos in cj's huis onder andere van gebieden in san andreas: en een pasfoto van cj al bekend? Reageren
Fuffie Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 deze had ik ook al gevond maar toch vind ik hem goed in 8 verder ook goed gevonden lolol Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Helaas.. Waren deze al bekend. Sommige beweren zelfs dat de 2 andere letters op de Controller de nieuwe persoon wordt in Gta4. Maar daar geloof ik niet in.. Je hebt wel goed rondgespeurd.. maar ze waren er al. Als je dit niet wist is dit natuurlijk Topwerk. Reageren
Advancegta Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) nog een keer rondgekeken 3 ''69'' jammer dat al bekend was. trouwens in die videogame in highscore waar staan die namen voor? Bewerkt: 28 april 2006 door advancegta Reageren
Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Deze Waren Al Allemaal Bekend Die zitten gewoon in de huis Als je gaat Rond kijken in de hele huis Mischien heb je een foto vergeten Waarop Sweet en (Kendl Denk ik) Staat ALs je maar weer eens goed bekijk Kan je die foto zien... GR -Rey-Mysterio- Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ja en op een van die kunstwerken dat er aan de muur hangen, staat "Bif Food", allé dat zeggen ze toch. Je moet er wel veel verbeelding voor hebben. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 jammer dat het al bekend was.Wie weet moet je nog even verder kijken .Wie weet is er nog wat te vinden in de anderen huizen.Dus blijf maar goed zoeken . En wie weet vind je nog wat . Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 jammer dat het al bekend was.Wie weet moet je nog even verder kijken .Wie weet is er nog wat te vinden in de anderen huizen.Dus blijf maar goed zoeken . En wie weet vind je nog wat . veel plezier nog veel plezier nog[/font] Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 in andere huizen is volgens mij niks zijn zowat allemaal dezelfde huisjes Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 in andere huizen is volgens mij nikszijn zowat allemaal dezelfde huisjes er is nog een heel aparte huis boven in Las Venturas vlak in de buurt bij Millie mischien kan je daar nog kijken of er wat grappigstaat Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 oh heb jij daar dan al wel eens iets gevonden?? ik ga zo eens kijken post dan wel Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 ik heb nog niks gevonden maar ik ga zo effe kijken het schoot me ineens zo maar te binnen Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 okeeee weer heel wat gevonden! rockstar maakt zijn eigen bier of wat je hett ook vind je ziet het rockstar logo met daarboven het woord rockstar het strandhuisje in gta vice city (weet niet welk savehuis) hier staat een hoop op! een bowlingbaan?? ps: pleas geen slot omdat er al een easter egg forum is dit gaat over savehuizen Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 trouwens op die contoller staat verticaal rechts jd van lcs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.