Jump to content

grove street huis


Advancegta

Recommended Posts

Je ziet wel eens vaker foto's van Candy ofzo uit GTA VC, maar dat plaatje valt gelijk op. Ook heb ik eens een huisje gezien (niet waar je kunt saven), maar daar hangen een heleboel foto's van ufo's die in SA gesignaleerd zijn. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    8

  • Fuffie

    2

  • Rullez

    2

  • nick11123

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

vertel is welke huisje

en op die controller staat beneden ''M D'' :? Maddog :?

Eyz,

dat is een bar in de desert.

Daar kan je poolen.

Als je over de bar springt, kan je naar achteren lopen,

en daar hangen aan de wand allemaal foto's van U.F.O.'s.

Dit was allang bekend dus als je daar iets over te zeggen hebt, is het waarschijnlijk allang een keer besproken.

Hier een kaartje van de bar:

post-33787-1146910056.jpg

Geen goeie kwaliteit helaas, maar het is vast wel duidelijk.

Het ligt dus onder de legerbasis.

grtz, Scooter

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat dat 2de foto'tje , van jouw voorlaatste bericht , dat dat het save-huisje is In Las Venturas ; Daar waar je je Vlieg-examen moest afleggen.

Alejeh in het bericht waarin er zow 5 fotos ofzo staan:s Ik wist ni da er nog een 2de pagina was

Bewerkt: door B.I.G._-M_*
Link to comment
Delen op andere websites

vertel is welke huisje

en op die controller staat beneden ''M D'' :? Maddog :?

Eyz,

dat is een bar in de desert.

Daar kan je poolen.

Als je over de bar springt, kan je naar achteren lopen,

en daar hangen aan de wand allemaal foto's van U.F.O.'s.

Dit was allang bekend dus als je daar iets over te zeggen hebt, is het waarschijnlijk allang een keer besproken.

Hier een kaartje van de bar:

post-33787-1146910056.jpg

Geen goeie kwaliteit helaas, maar het is vast wel duidelijk.

Het ligt dus onder de legerbasis.

grtz, Scooter

Er hangen overal fotos van ufos in dat gebouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb ik lange tijd geleden ook gezien als je in de buurt van die bar bent zie hem makkelijk want er staat zo'n ufo op een paal. Al die ufo's e.d. hebben ze gedaan in verband met Area 69 (Real Life Area 51) Veel mensen denken dat daar expirimenten met ufo's/jetpacks/stealt vliegtuigen en zelfs Aliens worden gedaan daarom heeft R* daar er zo'n sfeertje van gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

trouwens in die videogame in highscore waar staan die namen voor?

Hoi, die namen zijn er al in gezet door de programmeurs van het spel, dit is in veel gevallen zo. Ze maken die namen omdat het anders geen moeilijkheid is om boven aan de lijst te komen, en omdat er dan nog een beetje "challenge" is. Ook zou je anders continu je eigen highscore verbeteren!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Love the gang,

Als je een gebouw binnen gaat en je hebt politie achter je aan, dan zullen ze je nooit volgen. Ze volgen je totaan de ingang, daarna wachten ze op je totdat je de bar uitkomt. In de bar zal nooit één politieagent verschijnen als jij een aantal politie's achter je aanhebt.

Alleen bij het gebouw op de Sherman Dam, dat is een uitzondering. Daar komt de politie wel binnen als je de politie achter je aan hebt. Voor de rest zal geen enkele politie in je gebouw komen waar jij zit, terwijl je politie achter je aan hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Love the gang,

Als je een gebouw binnen gaat en je hebt politie achter je aan, dan zullen ze je nooit volgen. Ze volgen je totaan de ingang, daarna wachten ze op je totdat je de bar uitkomt. In de bar zal nooit één politieagent verschijnen als jij een aantal politie's achter je aanhebt.

Alleen bij het gebouw op de Sherman Dam, dat is een uitzondering. Daar komt de politie wel binnen als je de politie achter je aan hebt. Voor de rest zal geen enkele politie in je gebouw komen waar jij zit, terwijl je politie achter je aan hebt..

volgens mij wel, in het politieberaue

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Love the gang,

Als je een gebouw binnen gaat en je hebt politie achter je aan, dan zullen ze je nooit volgen. Ze volgen je totaan de ingang, daarna wachten ze op je totdat je de bar uitkomt. In de bar zal nooit één politieagent verschijnen als jij een aantal politie's achter je aanhebt.

Alleen bij het gebouw op de Sherman Dam, dat is een uitzondering. Daar komt de politie wel binnen als je de politie achter je aan hebt. Voor de rest zal geen enkele politie in je gebouw komen waar jij zit, terwijl je politie achter je aan hebt..

Toch wel hoor. Ze kwamen achter mij als ik aan de andere kant ben zit er zo'n politieventje gebukt bij het biljartafel. Ik ga dat eens proberen bij de shemand dam;Met 6 sterren :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die console al ontdekt toen ik GTA SA net had maar hoe kom je binnen bij area 69 want er is geen ingang alleen als je die missie hebt waar je daar moet binnen sluipen maar als ik gewoon zit rond te vliegen en ik ga naar area 69 is er geen ingang of is er een ander ingang? weet iemand dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Jah die bar heet Lil' Probe Inn die staat helemaal in het teken van aliens en die bar is gebaseerd op een echte bar in de buurt van Area-51 in het teken van aliens(een soor legerbasis/lab dichtbij Las Vegas waar men denkt dat ze allemaal dingen met jetpacks, aliens en mutanten en zo doen) en Lil' Probe Inn in San Andreas zit dichtbij Area-69, gebaseerd op Area-51, en Area-69 zit (niet zo verassend) dichtbij Las Venturas, gebaseerd op Las Vegas. Er schijnt in die bar ook nog een man in zwarte kleding te zijn, en als je met Thermal Goggles(warmtekijker) op zijn buik kijkt zou je een alien zien maar ik kan die man nooit vinden...

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...