kees1991 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik wist niet waar ik dit probleem moest posten dus doe ik het maar hier ik weet dat het hier niet hoort maar in een ander topic hoorde het ook niet en dit heeft het meest met internet web site te maaken. ik wil graag inlogen op deze site http://www.flashfiles.nl/ maar dat lukt niet ik voer mijn @adres wel goet in enzo maar ik krijg geen wagt woort en kan niet inlogen weet iemaant wat ik moet doen?? Reageren
killerfist Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Kijk is tussen je ongewenste email, heb je dat gedaan en werkt het niet probeer het met een ander email adres Bewerkt: 28 april 2006 door killerfist Reageren
kees1991 Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik heb nu al 4 msn adresen en waar kan in mijn ongewenste mail sien ?? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 ik heb nu al 4 msn adresen en waar kan in mijn ongewenste mail sien ?? Bij Hotmail gaat het zo: Ga naar je inbox, en kijk in het menu links. Hier zie je onder "Postvak IN" "Ongewenste e-mail" staan. Daar moet je zijn. Een afbeelding voor de duidelijkheid: (klik voor vergroting) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.