Jump to content

The Warriors

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, ik heb een vraagje over "The warriors"

Ik heb het spel gekocht en daarna moest ik gewoon de film zien. Zalige film en zalig spel.

Een ding snap ik niet: Dus: Iedereen denkt dat The Warriors Cyrus vermoord hebben. Als ze dan toch terug geraken op Coney Island, ontmoeten ze de warchief van The Rogues. Swan zegt hierop direkt: Why did you kill Cyrus? blablabla. En dan komen the Riffs. En ook hierop slaan ze de Rogues direkt verrot.

Dus ik snap niet hoe ze zonder een aanwijzig wisten dat The Rogues Cyrus hebben vermoord en niet The Warriors. Ik vroeg mij deze vraag al van de eerste keer af toen ik aan het spel was aan het strand.

Bewerkt: door Think
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet.

Heb het spel bij me vriend ff gespeeld.

Maar de flim weet ik niet zo veelvan.

Maar dit is me antewoord: het is maar een flim wat ook ken zijn dat het antewoord dat jij zoek in de flim is.

Mischien in het begin of juist op de eind.

En het ken ook zijn dat ze het juist niet vertellen of wachten met vertellen tot deel 2(weet niet of die kom)

Kijk naar halloween er zijn ongeveer 30vragen in alle flim die nog of nooit worden beantwoord.

Geplaatst:

nee , dat is niet zo. In het spel en de film is er een getuige en die verteld dat hij het gezien heeft wie die gast heb afgeschote

Geplaatst:

Als Swan zegt: ''Why did you kill Cyrus?'' Dan zegt de leider van The Rogues (Ben z'n naam ff kwijt) ''I just like doing things like that!''. En dat hadden de Riffs gehoord, en daarom sloegen ze dus The Rogues naar de ***** ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zw wete da, omdat Cowboy volges mij, erbij was dat die ene neger in elkaar wed gestompt door de andere gangs omdat hij de schuld kreeg mij Cowboy had da dus gezien en vertelt tege Swan. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...