Jump to content

vraagje mta en rumble

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

ik weet niet of dit het goede forum is, maar anders: wil een moderator het even verplaatsen dan?

ik heb 2 vraagjes

1. Waar kan ik precies mta downloaden? kan ik dan ook nog gewoon gta spelen?

2. Wat is precies rumble en waar kan ik dat downloaden? kan ik dan ook nog gewoon gta spelen?

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan je vraag mischien beter hier stellen:Klik.

Je kan mta hier downloaden:klik,of kijk even op Gtagames.nlvoor meer info.En als je mta hebt kan je je gewone spel blijven spellen.

Van gta rumble weet ik niets. :N

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Hey Dutchy3010, :cya:

1. Waar kan ik precies mta downloaden? kan ik dan ook nog gewoon gta spelen?

Je kunt hier MTA downloaden. Je moet 1 uit de rechter kolom downloaden. Het maakt niet uit welke jedownload, want ze zijn allemaal gelijk. Als je hem geïstalleerd hebt, of mee bezig bent. MOet je je even registeren en daarna moet je je even inloggen en kun je weer verder. Mocht je problemen hebben, of een foutmelding krijgen. Dan moet je even in het MTA Help Forum in het pinned topic van Ewoud kijken. Daar staat informatie door Jarno, Ewoud en RTS gegeven hoe je foutmeldingen kunt bestrijden. Dat topic dat ik bedoel is dit (post 2), dat gaat over de foutmeldingen. Ik hoop dat je er snel uitkomt en het snel weer kunt spelen.

Wat is precies rumble en waar kan ik dat downloaden? kan ik dan ook nog gewoon gta spelen?

GTA Rumble kun je hier downloaden. Op deze site. Zelf heb ik het niet, dus je zou eventueel in het MTA forum een topic over GTA Rumble kunnen openen. Ook kun je met de zoekfunctie even zoeken wat je wel en niet moet doen. Ik hoop ook dat je heir snel uitkomt! Succes jongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...