Lantyz Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Geweldige screens; Heel erg onder de indruk! Met name die van San Fierro Bay is erg mooi, en bij die van het reuzenrad moest ik wel even puzzelen voor ik doorhad wat het was. Reageren
coz Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Prachtige foto's, echt zeer knap hoe jij die maakt. Maar hoe kom jij in dat grote gebouw met al die ramen in Los Santos, waar je ook die laatste foto hebt genomen? Hier aub niet op antwoorden Coz. Flying Dutchman is té slimm bezig, maar ik heb je door FD . Je hebt een deel van deze foto ingezonden bij Guess the Picture, zodat we makkelijk jou plek weten. Dus trap er niet in. Ontopic: Hele mooie foto's. Ik heb ze allemaal met bewondering bekeken, en ze zijn zeer mooi. Ook leuk als signature te gebruiken als ze groter zijn. Heb jij zo'n goedde PC. Daadwerkenlijk, geweldig!! Het is nu opgelost, iemand had het goed geraden. Kun je nu zeggen hoe je erin komt Coz? Prachtige screens trouwens ik had hem hier pas gepost nadad daar het goede antwoord was gegeven maar wel goed opgelet verder je kan er zelf niet komen - niet je poppetje maar er bestaat wel een camera mod voor SA waardoor je - in de vrije modus met een beetje gepiel - op de goede plek kan komen (ik gebruik hiervoor het prog SAcamhack ) oevrigens , ik heb wel een redelijk goede pc - maar ik zal je daarover ook een supertip geven je kan natuurlijk op een leuk plekje gaan staan en dan de grafische opties ver voorbij het speelbare zetten - alleen voor de foto (je loopt dan toch niet ) - en daarna weer terugzetten al deze fotos zijn in 1600*1200*32*3AA gemaakt en daarna gemiddeld 2maal verkleind zodat anderen de fotos weer beetje normaal kunnen zien bijvoorbeeld origineel van de laatste = 8296 * 1064 en de geposte versie is 2489 * 320 en mensen bedankt voor de toffe feedback Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) http://img253.imageshack.us/img253/2858/pano20wy.jpg (imageshack kon geen thumbnail maken) http://img253.imageshack.us/img253/8186/pano37to.jpg (imageshack kon geen thumbnail maken) Bewerkt: 7 mei 2006 door ikt Reageren
coz Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) stoer die met garage vind ik stiekem het best gelukt , maar dat komt meer door de setting dan iets anders 2e vind ik erg sterk omdat je niet alleen horizontaal bezig bent (tipje , crop hem (icm perspectief iets veranderen) zodat je de rare rand niet ziet maar wel de diepte en stuk berg) maar het kon iets meer zon gebruikten 3e vind ik wel mooi , maar ik snap het onderwerp niet helemaal (wel dat het mt chilliad is) overigens .. ik ben ook maar een leek op photografie gebied.. dont take it to strong .. keep up the good work Bewerkt: 9 mei 2006 door coz Reageren
ikt Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een tip voor panoramafoto's op imageshack kijken: verklein je browser (erg smal maken) even en sleep het balkje onder om om je heen te kijken Bewerkt: 9 mei 2006 door ikt Reageren
coz Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) en een nieuwe Bewerkt: 8 oktober 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.