teuntjuh Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ik ben characters uit ander GTA games aan het converteren naar player model. Ik heb nu GTA3 Toni Cipriani ge-edit en de texture van LCS erop gezet. Vervolgens de nek nagemaakt van CJ's hoofd, en dit is het resultaat: Ik ga nadat ik Toni afmaak (verschillende kleding en Fat, Ripped, en Normal) Tommy Vercetti converteren. Misschien eerst een andere... Maar Tommy moet zeker aan de beurt komen. Hope you like it! Ik zal binnenkort, wanneer ik hem afheb een downloadlink posten. Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ziet er zeer geslaagd uit. Aleen moet die hoofd texture wat lichter vind ik. Voor de rest blijft het nice. Wil best wel het eind resultaat zien. KUTGW . Greetz Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Dank je! En ik dacht er eerder aan de nek donkerder te maken in plaats van het hoofd lichter. Anyways, ik heb Fat en Ripped klaar, next: Body texture goed maken. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ziet er redelijk goed uit. Het is leuk om steeds meer mensen te zien modden in gta. Veel succes met je toekomstige mods. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ik denk toch dat ik alleen maar het hoofd doe, en een andere keer de huid van de kleding enzovoorts... Ik ga nu een model voor een mod ingame zetten, is ook een character... Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 wel een beetje scheef, het hoofd heeft een andere huidskleur dan de handen maar toch een goed idee Reageren
teuntjuh Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dat weet ik, hij is ook nog niet af. Dacht je dat ik hem zo ging releasen? Ik zal snel de texture nog een beetje veranderen en de huid blank maken. Maar ik ben ook nog met een persoonlijk project bezig, dus het kan best langzaam gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.