timur Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 hallo, ik heb gisteren gta vice city gekocht. ik installeer 'm vandaag, alles gaat goed. nu wil ik hem spelen maar als ik op start game druk laad hij zo een 4/5 maar dan stopt hij. ik krijg een geluid gelijk bij een fout te horen en dan staat er unhandled exeption en een reeks cijfers. ik heb nog niets toegevoegd zoals mp3 enz. wie kan mij helpen? BTW: pc is nieuw, draai doom3 en andere spellen perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timur Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 ik heb al geprobeerd dat bestand in gta vice city user files weg te doen maar dat werkt niet, heb main.scm :gedownt en vervangen helpt ook niet! please help me!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timur Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 gta vice city update werkt ook niet :( :( :( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 We hebben te weinig gegevens om je goed te helpen. Vertel wat meer over je PC Update Windows, videokaart drivers, geluidkaart drivers, directX drivers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timur Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 windows xp professional amd athlon 2800+ xp HD 80 Gb 512 Mb ram geheugen GeForce Fx 5200 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 mijn mta start niet? Kan het alleen met de telefoon? <_< Ik heb kabel gaat dat daar niet mee? :o PS: Sorry dat ik hiermee zo tussenval! Maar geef me hier wel antwoord op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 Je hebt hier al een topic over gemaakt. Gelieve niet overal je probleem te posten en wat geduld te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timur Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 alsjeblieft help mij!!!!!!! iemand?!? ik heb juist de nieuwste nvidia driver voor fx5200 geinstalleerd en de directx 9.0 driver maar nog altijd hetzelfde resultaat: unhandled exeption bij het laden van de game ik heb juist gezien dat er bij mijn audio opties creative labs staat terwijl ik soundmax integrated digital audio heb! hoe kan ik dit veranderen ? dit is misschien de oorzaak ven het probleem? of niet ???? wilt iemand me asjeblieft helpen want ik ben alle topics afgegaan over dit onderwerp en heb alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet :crying: EDIT door Lantyz: Niet (vier-)dubbelposten, svp. Gebruik de EDIT knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 yo ik heb z'on beetje het zelfde systeem als jou en hep nergns last van dus ik had hem gwoon opnieuw geinstalleerd en als dat niet helpt je foutenrapport verzenden. en als je daar niks aan hept moet je maar trug gaan naar winkel. (PS ik hep dat ook een paar keer gehad (met mods) maar hij doet het weer) nog een keer PS vraag me niet hoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) HALLO gaat het verder goed Timur!!?? 4 berichten achter elkaar posten niet normaal!! EDIT door Lantyz: Taken care of, sir B) Bewerkt: 16 oktober 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timur Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 ik heb zojuist zelfmoord gepleegd :alien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 ik heb zojuist zelfmoord gepleegd :alien: GEFELICITEERD maar je moet blijkbaar nog geen zelfmoord gepleegd want anders kon je dat bericht niet tiepe PS dat zou ik niet doen als ik zo'n pc had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Even ontopic blijven, svp. Ligt misschien voor de hand: Maar herinstalatie doet soms wonderen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Maar er is dus niemand die Timur kan helpen zo te zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.