cj lover Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 heeft er iemand een save file van 20% ik heb hem nodig want ik geraak niet voorbij een missie ik nu zou ik graag een save file willen van 20% al vast bedankt Reageren
Samurai Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 20 %? Dit kan verschillen van welke missies je al hebt gedaan, en de extra missies e.d. Maar als je je savegame upload doe ik de missie wel voor je. Reageren
cj lover Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 dit is mijn save file Save Game File wacht mislukt hey,tis deze ik heb mijn savegame gewist maar dat was de bedoeling niet. Nu heeft Matiscus mij gezegd dat ge savegames kunt downloaden. Op deze site kun je dat downloaden maar ik zou graag de 25ste downloden en dat is : ''Portland Complete 19% Day 21, 2 hidden packages $28793, Armour and health (full) No Staunton Island missions done, all ready for you to do'' http://www.gamefaqs.com/portable/psp/save/925776.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.