Jump to content

Hoe kan dit?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je hier ook echt auto,s kopen?

cj4.jpg

Nog een plaatje met kaart:

cj3.jpg

Bewerkt: door searagent
Kan je hier ook echt auto,s kopen?

[FOTO]

Nog een plaatje met kaart:

[FOTO]

Ik weet niet of het daar op die plaats in los santos kan in die autogarage maar als je ziet dat het er is zal het wel gaan zeker he :s. Maar mij is het nog nooit opgevallen ik zal direkt men PSII is opstarten en kijken, maar je kan er toch ook op dat schip kopen dus het zal waarschijnlijk wel zo zijn.

Bewerkt: door juuldr

Eeej.

Ik had ook getest maar ik zie geeneens een marker. Ik heb hem op de PC (Misschien maakt dat wat uit?). Er staan alleen 2 auto's voor dat bedrijf. Ik was op zelfde locatie.

searagent wat is dat voor plaatje waar je op staat op radar dat logo?

SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Searagent, kan je misschien die savegame eens sturen als je hem op de PC hebt? Want ik zie geen marker.

SilverDust ;)

Geplaatst:

Ik zla ook eens gaan kijken :) ik heb nog nooit een mod gebruikt (tenzij mta meeteld...) dus als ik het heb weten we zeker dat het geen mod is!

Geplaatst:

Nee helaas ik speel hem zelf op de xbox.

En Steff 93 wat bedoel je met garages?

Geplaatst:

Hij bedoelt het gebouw, waar je die wagens kunt "kopen".

Dat dat hier in de eerste post staat.

het is een mod denk ik, want bij mij kan daar niets gekocht worden hoor! alleen maar drie auto's die voor de deur staan (zal zo even een screen plaatsen zoals het bij mij is...)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Dat is duidelijk een mod. Zover ik weet heeft nog nooit iemand een plaats gevonden waar je auto's kan kopen, behalve de import dan.

Geplaatst:

Hoe kan je in gods naam een mod op de xbox doen ?? :? ja misschien als je Xbox is omgebouwd ofzo.....

ik ga dadelijk zelf ook eens kijken.... ;)

Geplaatst:
Hoe kan je in gods naam een mod op de xbox doen ?? :? ja misschien als je Xbox is omgebouwd ofzo.....

ik ga dadelijk zelf ook eens kijken.... ;)

Als je je XboX niet hebt omgebouwd, dus zonder hardeschijf enzo. Kun je er geen mods opzetten. :N

Geplaatst:

Misschien Behoord dit bijde XBOX functies want je hebt sommige dingen anders als PC versie

Of hij heeft hem ongebouwd en geinstalleerd ;)

want ik heb dit nog nooit gezien :S

Dynamic

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...