~Mario~ Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik ook niet maar dit vondt ik ergens!!!!!!!!
Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik ook niet maar dit vondt ik ergens!!!!!!!! Maar Waar Is Dat Gebouw (Graag de naam en EEn kaartje Waar het is)
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Maar Waar Is Dat Gebouw(Graag de naam en EEn kaartje Waar het is) Kijk eens. Hier is het kaartje:
Jok3r Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dit is een mod voor de pc idd, je hebt ook 1tje waarbij je dan je prive chauffeur kan bellen zowel auto als Heli en je kan auto;s normaal vastzetten op de packer.
Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Maar Waar Is Dat Gebouw (Graag de naam en EEn kaartje Waar het is) Kijk eens. Hier is het kaartje: Heel erg bedankt Ruurd Alleen Ik heb hem op DE PS2 Ikw eet niet of het lukt of wel Maar ik zal het effe Proberen en zeggen of je het wel kan GR -Rey-Mysterio-
Argon Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Sorry voor de laate terug reactie maar ik zie hem allersiends niet op de PS2 en ik heb de story lijn helemaal uitgespeeld.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Kan je hier ook echt auto,s kopen? Nog een plaatje met kaart: NEP!!! buccaneer staat verkeerd gespeld er staat buccanee, en als je goed kijkt zie je een pictogrammetje op de radar staan en dat pictogrammetje heb ik nog nooit gezien, ik geloof toch echt dat dit op da PC is want zo`n goede kwaliteit heeft de game op de Xbox niet geloof ik, en rockstar zal je nooit uitschelden. nog een feit dat dit op de pc is is dat er staat rshift en dat heb je helemaal niet op de XBOX en de PS2 Bewerkt: 29 april 2006 door plippop
killerfist Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hoe kan je in gods naam een mod op de xbox doen ?? ja misschien als je Xbox is omgebouwd ofzo.....ik ga dadelijk zelf ook eens kijken.... Dit is een screenshot van de pc niet van de xbox, ooit een Rshift knop op de xbox controller gezien???
Flame^ Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dit is obviously een PC Modification, niet nodig om een topic daarvoor open te maken. Mocht je de mod zelf willen moet je maar even goed op de site rondkijken waar je deze mod hebt gevonden. Voor de rest:
Recommended Posts