Jump to content

Hoe kan dit?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ook niet maar dit vondt ik ergens!!!!!!!!

Maar Waar Is Dat Gebouw

(Graag de naam en EEn kaartje Waar het is)

Geplaatst:
Maar Waar Is Dat Gebouw

Kijk eens. Hier is het kaartje:

kaartjsz2dv.jpg

Geplaatst:

Dit is een mod voor de pc idd, je hebt ook 1tje waarbij je dan je prive chauffeur kan bellen zowel auto als Heli

en je kan auto;s normaal vastzetten op de packer.

Geplaatst:

Maar Waar Is Dat Gebouw

Kijk eens. Hier is het kaartje:

kaartjsz2dv.jpg

Heel erg bedankt Ruurd

Alleen Ik heb hem op DE PS2 Ikw eet niet of het lukt of wel

Maar ik zal het effe Proberen en zeggen of je het wel kan

GR -Rey-Mysterio-

Geplaatst:

Sorry voor de laate terug reactie :( maar ik zie hem allersiends niet op de PS2 en ik heb de story lijn helemaal uitgespeeld.

Geplaatst: (bewerkt)
Kan je hier ook echt auto,s kopen?

cj4.jpg

Nog een plaatje met kaart:

cj3.jpg

NEP!!! buccaneer staat verkeerd gespeld er staat buccanee, en als je goed kijkt zie je een pictogrammetje op de radar staan en dat pictogrammetje heb ik nog nooit gezien, ik geloof toch echt dat dit op da PC is want zo`n goede kwaliteit heeft de game op de Xbox niet geloof ik, en rockstar zal je nooit uitschelden.

nog een feit dat dit op de pc is is dat er staat rshift en dat heb je helemaal niet op de XBOX en de PS2

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:
Hoe kan je in gods naam een mod op de xbox doen ?? :? ja misschien als je Xbox is omgebouwd ofzo.....

ik ga dadelijk zelf ook eens kijken.... ;)

Dit is een screenshot van de pc niet van de xbox, ooit een Rshift knop op de xbox controller gezien???

Geplaatst:

Dit is obviously een PC Modification, niet nodig om een topic daarvoor open te maken. Mocht je de mod zelf willen moet je maar even goed op de site rondkijken waar je deze mod hebt gevonden.

Voor de rest:

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...