Thabit Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Zoals al eerder aangekondigd, hier is ie: DE GRAND THEFT AUTO: VICE CITY RACETOURNAMENT We werken met poules, daarna halve finales en daarna de finale. Als VCRT de 10 deelnemers haalt, komen er 2 poule's van 5, bij 8 deelnemers komen er 2 poule's van 4 enzovoorts enzovoorts. We werken met de race's van Sunshine Auto's, ik kies welke races we doen. De nummers 1 en 2 van elke poule gaan door Van Poule A rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule B Van Poule B rijdt de nummer 1 tegen de nummer 2 van Poule A. In de poulefase worden er 2 races gereden, in de halve finale 2 dezelfde races, waarvan de tijden bij elkaar worden opgeteld en in de finale 1 race. Een paar regeltjes Als ik erachter komt dat iemand vals speelt wordt hij per direct gedisqualificeerd. Ik bepaal wie in welke poule komt. In dit topic posten is verboden Je mag zelf weten met welke auto je rijdt. De tijden tellen, dus maak vlak nadat je over de finish bent gekomen een screenshot van je tijd Geen cheats of hacks Als titel moet je PB hebben: VCRT: OPGAVE In je PB: Naam: je gtaforum naamIk wil me graag opgeven voor VCRT. Opgeven tot.. 7 mei!!!!! Bewerkt: 29 april 2006 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) LIJST GEÜPDATE, JE MOET JE EERST OPGEVEN, DAARNA MAG JE PAS JE SCREEN INSTUREN. OOK IEDEREEN DIE ZIJN SCREEN AL HEEFT INGESTUURD MOET ZICH OPNIEUW AANMELDEN Bewerkt: 29 april 2006 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2006 Ik wil in VCRT maximaal 12 deelnemers, we hebben er nu 9. Boek snel, vol = vol! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) We hebben 8 deelnemers, 2 poule's van 4. Van elke poule gaan de nummers 1 en 2 door, we doen gelijk een halve finale, het kan niet anders. Poule 1 Thabit Svenie HerrieM JoV Poule 2 Ruurd31 Froodooo Colonel Cortez Dizzee Races Race 1: Capital Cruise Race 2: Tour! Aan het einde van je race moet je een screenshot maken. In je PB.. De pb moet de titel hebben: VCRT: Poulefase -Race 1-Tijd: (hier je tijd) Screenshot: (hier een screenshot van je tijd -Race 2- Tijd: (hier je tijd) Screenshot: (hier een screenshot van je tijd INSTUREN TOT EN MET: 20 MEI 2006 VCRT: Wie wint er? Je kan via een PB gokken op diegene die jij denkt die de VCRT wint! Als je de goede hebt, mag je de speciale VCRT: Wedder badge in je sig zetten. Als meerdere personen het goed hebben, mogen er meer de badge dragen! INSTUREN TOT EN MET: 20 MEI 2006 Bewerkt: 14 mei 2006 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Herinnering Voor het insturen van je tijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Doordat NandroDavids wat weinig tijd heeft, neem ik zijn plek in de VCRT over. Als je nu zelf geen tijd meer hebt zal je zelf een vervanger moeten regelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Uitslag Poulefase Poule 1: 1. HerrieM Race 1: 1.24 Race 2: 1.51 Opgeteld: 3.15 2. Svenie Race 1: 1.39 Race 2: 2.08 Opgeteld: 3.47 3. JoV Race 1: 1.42 Race 2: 2.16 Opgeteld: 3.58 4. Thabit Race 1: 1.39 Race 2: 2.26 Opgeteld: 4.05 Uitslag Poulefase Poule 2: 1. Colonel Cortez Race 1: 1.33 Race 2: 2.01 Opgeteld: 3.34 2. Froodooo Race 1: 1.38 Race 2: 2.01 3. Dizzee NIET INGELEVERD 3. Ruurd31 NIET INGELEVERD Halve Finales HerrieM vs. Froodooo Svenie vs. Colonel Cortez Race Border Run Inleveren tot.. 10 juni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 HALVE FINALES HV1: 1. HerrieM 1.13 2. Froodooo 1.23 HV2 1. Colonel Cortez 1:17 2. Svenie 1:19 FINALE HerrieM vs Colonel Cortez. Race: V.C. Endurance Inleveren tot: 15 Juni. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) En de winnaar van de VCRT 2006 is bekend! GEFELICITEERD HERRIEM! HerrieM: 3.50 Colonel Cortez: 4.00 Jouw badge: http://img59.imageshack.us/img59/6530/winnervcrtcopy4hv.png Bij deze is de VCRT afgelopen. De volgende VCRT wordt gehouden in oktober, NIET EERDER. Bewerkt: 14 juni 2006 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 En de winnaar van de VCRT 2006 is bekend!GEFELICITEERD HERRIEM! HerrieM: 3.50 Colonel Cortez: 4.00 Jouw badge: http://img59.imageshack.us/img59/6530/winnervcrtcopy4hv.png Bij deze is de VCRT afgelopen. De volgende VCRT wordt gehouden in oktober, NIET EERDER. Ik denk dat we nu wel mogen reageren. Gefeliciteerd HerrieM, je wint opnieuw. Jammer voor Colonel Cortez, maar mooi gereden. Je hebt mij uitgeschakeld in de Halve Finale. Thabit, ook gefeliciteerd met het organiseren en het in de goede banen lijden van deze VCRT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Bedankt Svenie, en alle andere leden die hebben meegedaan natuurlijk ook voor de leuke strijd. En Thabit bedankt voor de organisatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.