Thabit Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 De onze hiero C.E.C! Compas Erfscheidenveen Combinatie. Reageren
Trax Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Pff, hier zitten er érg veel. DFC Dordrecht SC Reeland RCD E.B.O.H Dubbeldam Wielwijk Oranje Wit (vast nog wel meer...) Dichtsbijzijnde is de GGD-club FC Dordrecht B) Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 wat is dat percies een sportclub of wat? Reageren
Trax Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Sportclubs? Nee, dat zijn alleen de voetbalclubs :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 DVS (Club waar ik speel), RPC en Eindhoven ( zit ook bij de gouden gids divisie, ik ga vaak naar een wedstrijd) Reageren
Pete-R Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Pff, hier zitten er érg veel.DFC Dordrecht SC Reeland RCD E.B.O.H Dubbeldam Wielwijk Oranje Wit (vast nog wel meer...) Dichtsbijzijnde is de GGD-club FC Dordrecht B) drechtstreek zit toch ook nog bij jullie? Die van ons rood wit en rsv Reageren
[XII]RazoR Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 bij mij: WDS'19 (ik zit in de B1) Boeimeer The Gunners SAB Baronie (op nac na beste voetbalclub van breda..) De geeren Beek vooruit Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 he tim 13 was erbij vvv-venlo fc-endhoven 5-2 Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) he tim 13 was erbij vvv-venlo fc-endhoven 5-2 Dat was zeker een uit wedstrijd voor eindhoven, daar kom ik eigenlijk nooit. maakt me niet uit of ze verliezen of winnen aleen ik kom voor voetbal te kijke verder niet, aleen jammer dat er niet zo'n mooie sfeer in het stadion is. in de arena hoor je het publiek schitterend juichen dat vind ik heel mooi, in eindhoven zitten er 10 x zo weinig mensen in dat stadion dus dat mis je een beetje :lol: Bewerkt: 7 oktober 2004 door tim13 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 de sfeer tribune van vvv is leuk de familie tribune niet Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 de sfeer tribune van vvv is leuk de familie tribune niet tja hier in de buurt hebben we niet echt een buurtclub, alleen wat voetbal verenigingen zoals cromvliet, rvc rijswijk en de waterpolo ploeg ZCR(zwemclubresidentie) Reageren
Thabit Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Oh ja, de zwemclub bij ons in de buurt heet De Kikker! Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 RazoR,Oct 6 2004, 07:43 PM] bij mij:WDS'19 (ik zit in de B1) Boeimeer The Gunners SAB Baronie (op nac na beste voetbalclub van breda..) De geeren Beek vooruit Heej dat is toevallig ik moet zaterdag tegen beek vooruit kom je uit de omgeving breda etten leur? Reageren
japser Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ik kom ook uit dordrecht net als se7en en mijn sportschool isss; SPORT SCHOOL MUILWIJK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.