RTS Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Voetbal: VV HUNSINGO (speel ikzelf) VIBOA Zwemmen: De Hoge Vier En we hebben nog een tennis vereniging en hockey. Zaalvoetbal enz enz. Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Jammer zijn er geen clubs die ik ken zijn er mensen die in omgeving Eindhoven wonen? Reageren
Abdul Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Tjah...bij ons heb je: SC Heerenveen, VV Heerenveen, Nieuweschoot, Heerenveense Boys....zulle vast nog wel een paar zijn ma dit zijn wel de grootste bij ons:D Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 bij mij: VSV vreeswijk (waar ik speel) SV Geinoord JSV Nieuwegein Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Bij ons hier in Leek hebben we: VEV'67 VV Leek VV Tolbert En als zaalvoetbalclub de Leekster Eagles Ze spelen trouwens eredivisie. Bewerkt: 29 maart 2005 door zerocooll Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 WVVZ ESV RKSV Woensel Woenselse Boys en nog een aantal maar deze 4 kome bij mij ineens in mn kop dus ja :rolleyes: Reageren
chels-man Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 bij mij BSC!!! en Roosendaal -Alliance -DVO (de voetbalclubs dan <_< Reageren
Timotees Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 bij mij: voetbal: AZ(RULEZ) reigerboys S.V.W. atletiek: a.v. HERA ( zit ik zelf bij) tennis: tennisvereniging *************( zat ik zelf bij, sterretjes zijn voor privacy) en dat was het wel z'on beetje Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Bij ons hier in Leek hebben we:VEV'67 VV Leek VV Tolbert En als zaalvoetbalclub de Leekster Eagles Ze spelen trouwens eredivisie. Leek is 4 á 5 km hier vandaan Speel jezelf ook voetbal, zoja welke club? Hier in Roden: ONR (oranje nassau roden) VV Roden VV Nieuw-Roden Volleybal: ROVOC (roder volleybal club) speel ik zelf Sprong En nog wat clubs, daar weet ik de namen niet van! Reageren
dudedude Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 VVZ Zaanlandia enz. er zijn er zoveel ik heb ook op VVZ gezeten Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 AZ zit hier niet ver van af ( Alkmaria !! ) AFC'34 Zit naast m'n school, zitten ook ( veel ) "AZ'ers". Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 sv. sprundel (tennis) en mistral zit ik zelf bij (hockey) en t.v. rico zit ik ook bij (tennis) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.