Ophion Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb ergens gelezen dat je als politie agent mensen op kan pakken. Dan bedoel ik niet die politie opdrachten maar gewoon je rijd in een auto er komt een auto voorbij scheuren en die kun je oppakken. Weten jullie hoe dat moet ? groeten, jovu123 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb ergens gelezen dat je als politie agent mensen op kan pakken.Dan bedoel ik niet die politie opdrachten maar gewoon je rijd in een auto er komt een auto voorbij scheuren en die kun je oppakken. Weten jullie hoe dat moet ? groeten, jovu123 Hey Jovu123, Nee, volgens mij kun je geen voertuigen oppakken die voorbij rijden. Je kunt ook geen mensen oppakken enzooort. Wat je wel kan doen is de Import/Export. Je moet dan wagens naar de Easter Basin, San Fierro rijden. Daar moet je met een kraan wagens op een schip zetten. Deze wagens zijn collecter items en dus ook speciale wagens. Deze moet je exporteren, daarvoor krijg je geld als je een wagen inleverd. In dit topic vind je veel meer informatie over Import/Export! Als je dat bedoeld, hoop ik dat je eruit komt. Mensen op voertuigen zomaar optillen kan niet. Ik hoop dat je er een beetje uitkomt. Anders kun je gerust nog meer vragen stellen Reageren
Ophion Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 oke dan kijk ik nog wel even bij easter basin. en ook nog even in dat forum waar ik dat heb gezien........ Reageren
Bling Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) ik denk dat je de Vigilante missies bedoelt. hierbij speel je als politieagent en moet je criminelen achtervolgen en ze oppakken/doden. EDIT: ow, sorry ik zag net dat je niet de politie missies bedoelt :$ Bewerkt: 29 april 2006 door julio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.