Samurai Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik weet niet of het normaal is, maar ik deed mijn garage poort open en...Er loopt een ballas in, en die steelt mijn auto, voordat ik er instapte. Echt wel raar. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik weet niet of het normaal is, maar ik deed mijn garage poort open en...Er loopt een ballas in, en die steelt mijn auto, voordat ik er instapte. Echt wel raar. Dit is werkelijk mogenlijk. Meestal lopen ze je garage in om een wagen te bekijken. Maar de echte Ballas kern, die zal dat voertuig pakken. Dit gebeurt soms, maar eigenlijk nooit. Ik zit te neigen naar een bugje! Reageren
ikt Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Als er een balla in je garage loopt, en je gaat weg, de ballas blijven erin, je saved en je gaat weer terug, dan staat hijer nog. Maar ik heb nog nooit iemand een auto zien jatten... Andere mensen wel. Dat klopt dus wat jij zei. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik weet niet of het normaal is, maar ik deed mijn garage poort open en...Er loopt een ballas in, en die steelt mijn auto, voordat ik er instapte. Echt wel raar. Dit is werkelijk mogenlijk. Meestal lopen ze je garage in om een wagen te bekijken. Maar de echte Ballas kern, die zal dat voertuig pakken. Dit gebeurt soms, maar eigenlijk nooit. Ik zit te neigen naar een bugje! Nee, ik denk niet dat het een bug is, dit heb ik ook een paar keer meegemaakt, niet alleen met Ballas maar wel altijd met criminelen of gangmembers, dus mensen die altijd dingen tegen de wet doen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik heb dat ook wel eens dat mijn auto gestolen word maar Ballas in de garage dat he ik nog niet gehad het zal wel een glitch zijn dat ze door de garage duer gingen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb wel vaak dat er OG,s in je garage komen. En dan gaan ze je auto,s bewonderen. Maar nooit Ballas in mijn garage gehad. Soms stelen andere mensen wel je auto,s en moters. Maar dan moet je geluk hebben. Reageren
gangster007 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik had ook ballas in me garage maar ze steelden me auto niet Reageren
Moonbeam Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Soms stelen andere mensen wel je auto,s en moters.Maar dan moet je geluk hebben. Je moet geluk hebben als je wilt dat je auto wordt gestolen het is Koninginnedag, niet andersomdag Bewerkt: 29 april 2006 door Moonbeam Reageren
Rullez Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik heb dat ook wel is maar dan rij ik weg en dan gaat de garage deur dicht en dan kom ik weg garage deur open of mijn speciaale paint job is weg of al mijn auto,s Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Soms stelen andere mensen wel je auto,s en moters. Maar dan moet je geluk hebben. Je moet geluk hebben als je wilt dat je auto wordt gestolen het is Koninginnedag, niet andersomdag Ja als je het wil moet je geluk hebben. Da,s dan te hope dat dr een oud barrel in je garage staat. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Soms stelen andere mensen wel je auto,s en moters. Maar dan moet je geluk hebben. Je moet geluk hebben als je wilt dat je auto wordt gestolen het is Koninginnedag, niet andersomdag Ja als je het wil moet je geluk hebben. Da,s dan te hope dat dr een oud barrel in je garage staat. Maar je hebt toch geen geluk als je auto wordt gestolen, denkaanhenk. En oude barrels zet niemand in zijn garage als je de 'het is maar een spelletje' richting heen wil gaan. Het lijkt mij niet fijn als je auto wordt gestolen, dus zal CJ het vast ook niet apricieeren. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Als je auto wordt gestolen. Dan zou ik als tie vlucht met je auto. Proberen zijn banden lek te schieten. Dan eruit rammen. Dan dood schieten. En daarna je auto laten sprayen. Dan zijn je banden weer heel. Reageren
sido Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 mijn auto is ook eens gestolen toen ik hem net uit de garage had gereden, toen werd ik dr uitgeschopt :O ik gou een andere auto pakken en erachteraan, na 5 minuten achtervolging lag mn auto op zn dak was ik hem alsnog kwijt Reageren
killerfist Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Voordat je hem in je garage gaat zetten bommetje erop douwen Reageren
Damos Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Je kan ze erin lokken dus misschien is dat automatisch gebeurt en had je niks in de gaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.