Jump to content

Ballas in garage?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij had geen gang-lid mijn auto gestolen, maar een gewone burger.

Ik had net een auto voor de import-lijst gevonden na een half uur zoeken.

Vrij moeilijk te vinden en veel waard, dus ik wilde de auto zo heel mogelijk afleveren. Daarom moest ik bij een stoplicht even uitstappen, en wat denk je: iemand die ook staat te wachten in een lange rij achter mijn auto stapt uit! Stapt in mijn auto en rijdt er vandoor. Nog nooit gebeurt, en net als ik lang heb moeten zoeken voor die auto jat iemand 'm op die manier.

Gelukkig had ik een band van zijn voorwiel kapot geschoten en vond ik m terug ook al was hij bijna uit het zicht verdwenen. :klap:

Wat een toeval. :puh:

Geplaatst:

bij mij is het ook wel eens

ik zet m'n mooie auto in m'n garage (meestal blijft mijn garage deur open,bestwel iritant)

en kom ik terug en is m'n auto weg,meestal een getunde auto :cry::cry:

n

Geplaatst:

Vaak gehad, bij mij stelen ze mn limousine van de missie 'Ice Cold Killa'. Deze Limo vind je nergens zwart en kun je ook niet helemaal zwart painten. Bj mij gaan in Doherty(SF) van die gasten (gangmembers, hoe heetten ze nou??) en gaan kijken, maar ik schiet ze neer of sla ze dood of jaag ze weg want niemand zit aan mij auto!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...