kadee Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hey iedereen ik heb een probleem als ik naar mijn software kijk . heb ik vanboven een paar programmas staan en dan is er een hele witte ruimte over en dan heel beneden weer programmas hier een screen klik Weet iemand hoe ik die witte ruimt weg doe Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hey iedereenik heb een probleem als ik naar mijn software kijk . heb ik vanboven een paar programmas staan en dan is er een hele witte ruimte over en dan heel beneden weer programmas hier een screen klik Weet iemand hoe ik die witte ruimt weg doe Ik denk dat je niet weg kan halen. Misschien dat de ruimte is, als je weer nieuwe programma's installeert. Maar stoort het je? Je bent toch niet elke dag daar bezig? Reageren
Argon Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Als je opnieuw ernaar gaat kijken zie je het dan terug? Als je op die ruimte klikt selecteert hij dat stukje dan in het blauw of niet? Reageren
kadee Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ja hij selecteert dan heel het stuk in het blauw Reageren
Goliat Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dat witte is gewoon normaal, weg ta halen is niet mogelijk. Wat je wel kan doen is het venster verticaal te verkleinen tot dat je het witte gedeelte niet meer ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.