gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik kom soms bij een trein station en ik wil de trein laten ontploffen maar dat lukt niet hoe komt dat het niet lukt bedankt om te helpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik kom soms bij een trein station en ik wil de trein laten ontploffen maar dat lukt niet hoe komt dat het niet lukt bedankt om te helpen De trein is namenlijk bulletproof. Je kunt hem niet vernietigen en kogels hebben helaas geen enkel effect op het voertuig. Op alle treinen, fietsen, trams hebben schieten geen effect! Reageren
Caltson Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) de trein in onschadelijk gemaakt.d.w.z dat hij ook geen damage models enzo heeft. Edit:Ruurd was me voor Bewerkt: 29 april 2006 door gtagangster Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) slecht nieuws voor je je kan een trein iet laten ontploffen aleen laten ontsporen door gewoon in de trein te stappen en te snel te rijden je ontsport dan wel. dan kan je hem met plaztic bla bla bla wel een stukkje laten vliegen of hij beweegt een beedje. whoops ruurs31 was me net voor ik moet echt sneller typen Bewerkt: 29 april 2006 door rinaldootje Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ow oke bedant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.