Stievie Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Zouden jullie mij aub de site kunnen geven waar je missie filmpjes kunt bekijken? Ik ben er al lang naar op zoek, ik heb niets gevonden in de zoekfunctie.. Danku Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hey Stievie. Ik heb zeker een site voor jou waar je de filmpjes van missies kunt bekijken. Ideaal als je niet verderkomt. Hier kan je de filmpjes bekijken. Veel succes. Reageren
Stievie Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Oke, danku, ik zal ze opslaan in mijn favorieten.. Bewerkt: 29 april 2006 door Dizzee Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Wat ook heel makkelijk is, is www.video.google.com. Typ San Andreas+de missie naam in, en je krijgt de fimpjes. Ze laden heel snel en het is meestal goede kwaliteit. Offtopic: Om slotjes vragen is niet echt gewenst, in één smiley is ook genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.